VetleRsport Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Du kan growle når du vil, men du sluttet med det for du var ikke noe god. Jeg ønsker meg mange brus bokser! 8977017[/snapback] Du får mange brus bokser men alle velter og sprekker jeg önsker meg ny data.. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Du får mange brus bokser men alle velter og sprekker jeg önsker meg ny data.. 8977156[/snapback] Det får du, men du synst PCen er skitten, så du bader med den. Ikke ett lurt valg. Jeg ønsker meg en større TV. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Du får mange brus bokser men alle velter og sprekker jeg önsker meg ny data.. 8977156[/snapback] Det får du, men du synst PCen er skitten, så du bader med den. Ikke ett lurt valg. Jeg ønsker meg en større TV. 8977189[/snapback] Du får det men så får du fuktskader i veggen du hang den på og tv'n detter i gulvet. Jeg önsker meg en leilighet. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) ....meeeeen det viser seg å være helt et hus. Jeg vil ha et nytt skjermkort. Endret 30. juni 2007 av garanti Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) du får et 0.1 kb crappitech kort, med 3 farger: svart svart og sist men ikke minst svart! jeg vil ha en dø teletubbie Endret 30. juni 2007 av Campin carl Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Du får en død teletubbie, men den blir begravet på det stedet som dyrene ble begravet på i "De levende døde"-filmene og den kommer til live igjen, bare mye ondere. Jeg ønsker at tiden kunne gå litt raskere når jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Du får en død teletubbie, men den blir begravet på det stedet som dyrene ble begravet på i "De levende døde"-filmene og den kommer til live igjen, bare mye ondere. Jeg ønsker at tiden kunne gå litt raskere når jeg kjeder meg. 8977971[/snapback] Den gjör det men da bruker klokka så mye ström at den stopper.. jeg skulle önske at jeg hadde lappen Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Du får lappen med sidemannen under en prøve, men uheldigvis observerer læreren din det og gir deg stryk på grunn på grunn av fusk. Jeg vil ha en is. Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Du får en is, men den er radioaktiv, så du dør etter 2 timer med sinnsyk smerte Jeg ønsker at jeg hadde et bra spill jeg ikke går lei. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Du får tak i et sinnsykt bra spill...dessverre kjører spillet bare på PC og du har ikke bra nok HW til og kjøre spillet jeg ønsker meg en 2900xt Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Det får du, men den er feilprodusert og pcen sprenger. Jeg ønsker med en iskald øl. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Det får du men med tørris oppi så du vil ikke drikke øl på lenge... -- Jeg ønsker meg en mann/kvinne jeg kan oversende folk til når de spør hvor de kan lære og lage nettside, (på norsk). Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Oppfylt. denne mannen/damen er korrupt og stjeler fra deg. jeg skulle ønske jeg fikk sove Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Du får sove, men du har mareritt om skumle moderatorer Jeg skulle ønske at jeg var mett Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Du blir mett, så mett at hver gang du ser mat igjen, får du brekninger. Jeg ønsker meg en ny Pringles og en Coca Cola. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Uheldigvis mister du all pringlesen din ned i Cola-flaska Jeg vil at shift-tasten på tastaturet mitt skal begynne å fungere igjen. Endret 1. juli 2007 av garanti Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Tasten funker, men får en annen tast sin funksjon. ----- Jeg ønsker meg en ny super-PC.. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Men den kan bare kjøre DOS operativsystem. Jeg ønsker en stor Båt. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Du får en fin båt reiser ut i på havet, og der gikk det hull i båten så den sank. Jeg ønsker meg en fin tur til Danmark i dag Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Du får en tur til Danmark, men du og danskebåten synker. Jeg ønsker at jeg ble rik. Endret 1. juli 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå