Markusll Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Du får en boks med Irn Bru, men når du åpner den spruter alt innholdet ut. Jeg ønsker meg mere brus Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Du får mer brus, men i en ny og rar smak som du avskyr. Jeg ønsker meg en diamant. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Du får en - men den er av typen industridiamant, altså: ikke verdt et flatt øre. Jeg ønsker meg at jeg kan hoppe over noen år og være ferdig med skolen. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Du får oppfylt ønsket, men dessverre hoppet du for langt, du er nå 90 år gammel og sitter dum som et brød på gamlehjem. Jeg vil ha et verdifull diamant. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 du får en verdifull diamant, men etter 1 dag blir det funnet 500 mrd tonn diamanter ved sør afrika, og den faller fort i verdi jeg ønsker at neste person gratulerer meg med 18 års dagen! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg Gratulerer deg men du kjenner meg ikke så du bryr deg ikke. Jeg ønsker at jeg ble skikkelig fet men helsa er akkuratt som den er nå. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 du blir fet, og helsa forblir som den er nå... med andre ord, du har kondis som en røyker med kols. Jeg vil ha en teddybjørn! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Du får en teddybjørn, men den er gul Jeg vil ha verdens minste burger Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Du får verdens minste burger.... Med verdens største ostebit på, som smakte pære. Jeg vil ha Øya '07 festival pass. Edit:glemte ønske Endret 28. juni 2007 av Jables Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Du får det, men du mister det i en kjøttkvern. Jeg ønsker meg trommesett med masse symbaler. Endret 29. juni 2007 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 du får et trommesett med masse symbaler (whatever that is), men du klarer å slå de i stykker... Jeg vil ha nye, gode humbuckere til gitaren min Lenke til kommentar
Caze Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Du får humbuckere (er det noe som heter det?), men Chuck Norris ventet i skjul bak kjøleskapet ditt. Når du skulle teste gitaren på kjøkkenet senere samme kveld, hoppet Chuck fram og fordampet gitaren din. Jeg ønsker at jeg var søsteren til Chuck Norris... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Granted, men Chuck Norris dør (irreversable), å siden du og Chuck er de eneste som vet det så dør hemmeligheten din sammen med han, og ingen tror på deg Jeg vil ha skikkelig heit sex Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Det får du, men dama, hun er ikke like heit. Faktisk er hun veldig stygg og uhygienisk. Jeg vil lære noe nyttig. Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Du lærer hvor nyttig det kan være å steke en suppe. (!?) Jeg vil gjerne ha en kul hund, som ikke dreper meg eller neon av familiemedlemmer, eller noen/noe andre/annet så hunden blir avlivet! Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Du får en hund, han mangler hale og en labb. Han heter krille og er mentalt tilbakestående. Jeg vil ha frokost! Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Du får frokost, men det var en hund, så du dropa å spise... Jeg vil ha en ny server! Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Frokosten består som vanlig av gammelt brød med småmuggent syltetøy. Jeg ønsker meg something something Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Du får something something, og det er Cissam's nye server. jeg vil ha en hacker som sitter dagen lang og gjør datating for meg. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Det får du, men han hacket e-posten din, og det ble verdens undergang. Jeg ønsker meg, at noen ønsker noe for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå