Kontorstol Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Du får en ny bukse, men den smaker vondt Jeg vil ikke ha vondt i ryggen Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Du kjører over foten din med en gressklipper, da overskygger den forferdelige smerten i foten alle endre smerter. Jeg ønsker at shg.no var enda raskere med å levere delene mine Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Ønsket ditt blir oppfyllt, men de blir for rask for deg. Så du bestemmer deg bare for å knuse alle delene som kommer. Jeg ønsker meg en pupp. Fra en dame. En deilig og søt dame med enorme boobies. *drool* Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Siden du ikke kan få en pupp og en dame med store pupper pga at du bare har ett ønske får du førstnevnte, en gammel pupp som har tilhørt Dolly Parton. Jeg vil ha en tredje arm. Lenke til kommentar
wetass_ohyes Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Du får en tredje arm, men den stikker ut av rompa og har ingen fingre bortsett fra langefingern som sitter fast i sprekken. Jeg vil bli en vampyr. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Du blir en vampyr, men du går på et speil og slår ut tennene dine slik at du ikke får i deg noe blod, noe som fører til tunge abstinenser resten av ditt uendelige liv. Jeg vil ha en buse. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Det får du også! En skikkelig stor og stygg en til og med. :!: Den spiser deg opp, så nå kan du ikke ønske deg noe mer. Jeg ønsker meg en ny sykkel. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Du får en sykkel, men den er stjålet at du blir dømt skyldig! Jeg vil ha 1 krone! Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Du får 1 krone, men den blir stjålet etter 1 sekund. Jeg vil spille en kamp for Manchester united's A-lag sammen med hele resten av laget. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Det får du, men med tanke på at hele laget spillte samtidig så måtte noen sitte på benken, og du var blant dem. Jeg ønsker meg nye episoder av Dead like me. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Det får du, men de suger hytte penis. Jeg ønsker meg fin tapet. Daniel Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Du får en fin tapet, barbie-tapet (som er fin i noens øyne) Jeg vil ha is... Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Du får en is, men den smelter fra deg så du får ikke spist den. Jeg vil ha fint vær hele lørdagen=) Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Det blir fint vær, men du forsover deg til den dagen og våkner natt til søndag. Jeg vil at WoW skal bli forbudt Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Wow blir forbudt, og du blir kunngjort som personen som fikk det til å skje. Neste morgen står det mange millioner feite nerder utenfor huset ditt, med hvert sin pistol. Stakkars deg Jeg ønsker meg en speedbåt. Endret 26. juni 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Du får en speedbåt, men det sitter 3 nakne, feite polakker i båten og vil ikke gå ut. Jeg vil ha et sinna bra stereoannlegg. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Du får det! Men du spiller så høyt at du blir permanent døv! Du kan desverre aldri høre igjen! Jeg ønsker meg et glass cola! Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Du får et glass cola med en pakke Menthos oppi. Ønsker meg en transistor. Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Du får en transistor, men mister den i bakken så kommer det en måke og tar den. Jeg ønsker meg ny data. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Du får en ny data med en prosessor på 300 Mhz - 64 Mb Ram og 2 Gb Harddisk! :!: Jeg ønsker at jeg kommer meg ut av sengen kl 0600 i morgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå