Vannfrisk Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Du får kake, men av en eller annen mystisk grunn blir du blå av å spise den. All verdens forskere og leger forsøker å få deg normal igjen, uten å lykkes. Jeg ønsker meg en boks med leverpostei. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Oppfylt, men posteien er laget av menneskelever... *skummel musikk* Jeg ønsker meg Beyoncé! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Du får ett stykke Beyoncé, men hun er av papp og ved at postmannen som skulle levere henne skulle fyre opp en røyk kom til å fyre på papp-figuren istedenfor, brenner "hun" bort. Jeg ønsker et nytt naglebelte, med mer nagler enn det gamle Endret 24. juni 2007 av Blikeng91 Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Du får et naglebelte med masse nagler både utenfor og innenfor beltet Jeg vil bli Tarzan Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Du blir Tarzan, men uheldigvis følger Jane med på ønsket, og gamle dama di banker deg opp. Ønsker meg... En fluesmekker. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Du får en fluesmekker, en automatisert en. Men den går løs på bestemoren din, som stryker deg fra testamentet. ( ) Jeg ønsker meg et nytt HjemmePC. Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Det får du, med Vista som er utrolig bugga så ikke en dritt funker. Jeg ønsker meg tilbake på testamentet. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Det får du, med Vista som er utrolig bugga så ikke en dritt funker. Jeg ønsker meg tilbake på testamentet. 8933001[/snapback] Du kommer tilbake på testamentet, men når du er der igjen finner du ut at du arver kun bestemors kjelegris. Jeg ønsker meg en Playstation 3 og hjemmekino annlegg. Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Du får Playstation 3 og bokstavelig talt hjemmekino, de sendte deg en kinosal, men den ble rivd av myndighetene. PS3 beholder du da!oneoneeleven. Skulle ønske grisen jeg fikk var radioaktiv. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Det var den, og du mistet armen av stråleskadene. Jeg ønsker meg en helt ekte full-size Porsche Carrera GT Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Du får en helt ekte original Carrera GT, rød. Men, du speeder med den, kræsjer, brekker nakken. Jeg vil ha en 5 stjerners sikkerhet Carrera GT ^^. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Det kan du få, men da har de kastet ut motoren til fordel for 19 airbagger. I tillegg er den proppfull av redningsvester. Jeg vil ha en liten hund. Endret 24. juni 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Du får en søt liten hund, som var en pit bull, og spiste din beste venn. Øhm..... Nå vil jeg ha PCen min tilbake fra reperasjon, PERFEKT FUNGERENDE. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Den kan du få igjen, men da må du betale med begge kneskålene. Jeg vil ha en stor kebabpizza. Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Du får en gigantisk kebabpizza, som uheldigvis hadde blitt brukt i et prosjekt med å gjøre mat levende, så den spiste deg istedenfor. Jeg har lyst på uendelig mengde rikdom. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Du får den tilbake fra reperasjon, perfekt fungerende til og med. Men under frakten hjem til deg datt den i hode på en av postfolkene. Etter som du var så ivrig på å få den hjem igjen, skrev du under på en avtale der du tok på deg alt ansvar dersom noe skulle skje. Nå må du betale skadeerstatning til postmannen. Jeg ønsker meg et nytt TV. EDIT: Oi sann, litt sent ute. Men ja ja, han fikk da flere ønsker oppfylt. og Endret 24. juni 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Nytt tv skal du få, men det kommer til å dra så mye strøm at du bare kan se halve værmeldingen før strømregningen ruinerer deg økonomisk. Jeg har lyst på en dame. Endret 24. juni 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Du får en utrolig råpen dame, som desverre er etterlyst av mafia gjenger og en rekke andre myndigheter (Politi) som planter dop hos deg ^^, Jeg har lyst på en tur ut i rommet. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Du får en tur i rommet, sammen med en senil Niel Armstrong. Han styrer romskipet og dere forliser. Jeg ønsker meg et databord. EDIT: Nå logger jeg av MSN, det går **** ikke å drive med dette og det samtidig Endret 24. juni 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 du får et helt nytt databord, men kompisen din satt seg på det slik at det knak Ønsker meg sisten boken i tidshjuletserien med alle sidene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå