Vannfrisk Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Du fikk ønsket ditt med å ødelegge tråden, men bare for et øyeblikk, før den var oppe og gikk igjen. Jeg ønsker meg batterier til kameraet mitt. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Du har brukt over 1000 kroner på å kjøpe nye batterier...Men en størrelse for liten. Jeg ønsker meg...Homer. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 du får homer, men han har blitt pedofil Jeg ønsker at jeg får masse sedler som jeg kan gå på butta, med og kjøpe meg no Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Du får en bunke med monopol-sedler. Ønsker meg en PLS. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Du får det, men mister bruksanvisninga så alt blir bare tull. Jeg ønsker meg denne tråden stengt og aldri åpnet igjen Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 ( ;P : ja, jeg vet hva en kondensator er, og de lukter ikke mye godt når de ryker) Tråden stenges, men en identisk tråd dukker opp samme dag. Jeg ønsker meg en iskald cola Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 ( ;P : ja, jeg vet hva en kondensator er, og de lukter ikke mye godt når de ryker) Tråden stenges, men en identisk tråd dukker opp samme dag. Jeg ønsker meg en iskald cola 8894333[/snapback] Du får en iskald cola, den er frossen... Jeg vil ha serverene på LOTRO opp å gå igjen nå! (ikke om noen timer, de er nede for maintenace...) Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hey, de er oppe og går igjen! Men nå er visst alle norske brukerkontoer sperret i stedet, permanent. Ønsker meg en klem av Melfacion Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Du får en klem av meg, DemoniZer blir sjalu og gir deg en kilevink. Jeg ønsker meg en boks med snus Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Du får en boks snus, desverre var det tørr bleiesnus. Jeg vil ha en mikrofon Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Du får mikrofonen. Og du koser deg med den. Så blir den ødelagd av all besjen etterpå Jeg vil bli ganske så rik Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Du blir så rik at alle syntes det er tragisk og ingen respekterer deg lenger. Ønsker meg en kontaktor. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 du får en kontaktor, men noen tukla med den slik at alle ledningene på brettet/veggen begynte å lukte svidd og alt gikk til :Ø jeg ønsker meg en turbodrevet gressklipper som går på solceller Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Du får det, men like etterpå ser du på værmeldingen og oppdager at det er meldt regn i de neste 25 årene Jeg ønsker å ha sett alle filmene på IMDB's topp 250 liste Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Du får det, men like etterpå ser du på værmeldingen og oppdager at det er meldt regn i de neste 25 årene Jeg ønsker å ha sett alle filmene på IMDB's topp 250 liste 8897580[/snapback] Du har sett dem, men måtte betale 200,- per film. Jeg vil ikke ønske meg noe. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Du ønsket at du ikke ønsket deg noe, og derfor ønsket du deg noe. Dette fører til at alt blir et megaparadoks og verden imploderer. Jeg skulle ønske at fiskepinnene ikke var forma som firkanter. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Ok, de er nå formet som profeten Muhammed, og det første som skjer når du slenger en i steikepanna er at Hizbollah kommer seilende inn kjøkkenvinduet og perforerer bakhodet ditt. Jeg ønsker at de begynner å lage Diplom Royal Trippel igjen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Ønsket er oppfylt, men verden går under 5 minutter etter at produksjonen er ferdig. Jeg ønsker meg CD'en Stormblåst MMV gratis og i helt fin stand og at den ikke kan bli ødelagt. (Knekk den du ) Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Du får det, men den ødela alle cd-spillerene den ble forsøkt spilt i. Jeg vil ha et paradoksalt paradoks. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Du får paradoksalt paradoks men du dør av det Jeg vil ha en kake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå