SemikolonP Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Den eneste planen du får for kvelden er å sitte her på forumet. Ønsker meg en oppdatering av firmwaren til mobilen min med mindre bugs. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Du får en oppdatering uten bugs i det hele tatt, men med et virus som ødelegger mobilen din 5 sekunder etter at du har oppdatert den. Jeg skulle ønske jeg kom på noe å ønske meg. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Du kom på noe å ønske deg, men dessverre var det særdeles uoriginalt. Jeg ønsker jeg ikke var mett. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Du sulter i hjel.. Jeg ønsker meg makt og prestisje. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Du får makt og greier, men får for mye og blir skutt.. Ønsker meg ny gitar og forsterker jeg.. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Du får ny gitar og forsterker men mister dem i bakken så dem knuser Jeg vil ha noe flytende i en pose som aldri blir ødelagt. Det skal være en pyntegjenstand Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Det får du men du mister den i bakken og knuser Jeg ønsker at jeg får mer stabilt nettverk Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Du får et mer stabilt nettverk, men ikke noe internett. Jeg vil at downloaden min til SWAT 4 skal bli ferdig, og være feilfri. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Du kan ønske deg hva du ville når jeg ville men tilslutt ble du skutt av SWAT Jeg ønsker meg luft som ikke er forurenset Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Ønsket ditt er oppfyllt, men etter 18 sekunder slipper du den blauteste drittfisen ever. Jeg ønsker meg admin-stilling overalt. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Du får admin-stilling, men du mister den i bakken så den knuser. Neida.. Du hadde så mye warn at du ble fratatt admin-stillingen med en gang. Ønsker meg bilder fra HW-fotball. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Du fikk bilder men de var så stygge. Jeg ønsker at jeg gikk igjennom Max paybe 1&2 på 2t og ble berømt. Sorry lite kreativitet. Endret 16. juni 2007 av x-nobbit Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Plis ban? Sirslask, ønsket ditt ble oppfylt, men du hadde visst cheatet igjennom hele gamet, og ble fratatt tittelen som verdens raskeste "runner". Jeg ønsker at jeg var best i verden på MMORPG. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Du blir best i verden i MMORPG. Men blir så nerd at du verken tør å se folk mer, og kommer aldri til å gå ut av huset igjen.. Jeg ønsker meg en rull med snus. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Du får kreft, men mister den i bakken så den knuser. Og du får se The Simpsons, men det er en gammel episode. Ønsker fint vær i morra. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Du får fint vær, men ikke der du er Jeg vil ikke kaste opp Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Ser ut som om denne trenger en pause og en opprydning. Så får vi se om den er liv laga etter det. Godnatt alle sammen. Edit: Da åpner vi denne igjen, til nye ønsker og twists som vi forventer er fri for spam og personangrep. Noen poster er slettet, det kan bety at sammenhengen mellom ønske og svar er brutt noen steder. Reaksjoner på moderering tas som vanlig på PM, ikke i tråden. Geir Endret 17. juni 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Du kaster ikke opp men du sprekker fordi du ikke får kasta opp Jeg ønsker meg en katt (Som skal være en birma og kjempekosete uansett tilstand) Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Du får en kjempekosete birma, men den har en sykdom som er smittsom for mennesker, og du blir syk. Jeg ønsker meg en sommerjobb. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Du får en sommerjobb. Du må jobbe som vikar for alt mulig mens alle andre har fri Jeg vil ha 20 pakker med urtekrydder krutonger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå