Andeby Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) AMD kommer med en kost. Jeg ønsker at skolen blir ferdig snart... 8850823[/snapback] Oppfylt, men du må sitte igjen nesten hele dagen pga. du oppførte deg dårlig på skolen. Jeg ønsker meg en liten katt som er malt i mange farger. Endret 13. juni 2007 av Andeby Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Oppfylt, men katten lager malingsflekker over hele huset, som ikke går vekk... Jeg ønsker at det blir fint vær, så jeg kan bade! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Det blir fint vær, og du bader. Men plutselig forsvinner svømminskillene dine og du drukner... Jeg vil tjene penger raskt og effektivt... Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Det blir fint vær, og du bader. Men plutselig forsvinner svømminskillene dine og du drukner... Jeg vil tjene penger raskt og effektivt... 8853963[/snapback] Oppfylt, men det eneste du tjente var masse falske penger. Jeg ønsker meg en kniv. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 og du fikk en gummikniv ønsker at jeg var raskere Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 du blir raskere, men til slutt så rask at du blir regnet som hyper, fordi du gjør alt for fort. jeg ønsker at jeg var supergod til å tegne Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Det er du, men du har kun toalett papir full av bæsj å tegne på. Jeg skulle ønske jeg hadde en fin mobil. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Du fikk en fin mobil ,men den var ikke fin nok, og dessuten virket den ikke Jeg vil ha en ny genser Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Du får en ny genser, men den var ikke i din størrelse, og viste seg å være alt for liten. Jeg ønsker meg en ny isboks med dream caramell heaven. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Oppfylt, du får et alvorlig tilfelle av is-hodepine, og må innlegges på sykehus. Jeg ønsker meg en øl-kran som aldri gikk tom. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Ønske oppfylt. Kommer skittent øl fra krana. Ønsker meg et amperemeter som ikke er så mongo som mitt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Du får det, men amperemeteret er enda mer mongo enn ditt. Jeg ønsker at to heite blondiner skal kose med meg. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Du får to heite blondiner som vil kose med deg, men det viser seg at begge er transeksuelle! Jeg ønsker at tegneseriene på Disney og Cartoon Network var mer barnevennlige. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Det blir de. De blir så barnevennelige at selv de minste kjeder seg. Ønsker meg en ATX-kontakt. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Det får du, men du får elektrisk sjokk! Jeg ønsker at det skal bli krig i verden. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Det blir krig i verden, men ingen dør og alt blir som før bare bedre Jeg vil sove Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) EDIT- Du sovner, men våkner aldri opp igjen. Vil fortsatt ha en kul klokke. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bush beordrer hele USA's flåte, flyvåpen, og spesialtropper til Iran. Uheldigvis for deg er dette landet du befinner deg midt i siktet for en full sniper som skyter deg i skulderbladet(ikke direkte dødlig, men veeeeeldig vondt) Jeg vil ha en kul klokke. Endret 15. juni 2007 av edge Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Oppfylt, men klokka viser bare tiden til Usbekistan. Jeg vil ha x-ray syn. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Oppfylt, men det eneste du ser er nakne gamle menn over 50. Kvinner er imun mot x-ray synet ditt! Jeg ønsker båt! Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Du får en lakrisbåt... med produksjonsfeil, så den smaker ikke godt heller. Jeg vil ha et hus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå