Batnobbit Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Du fikk et nytt liv men du husket ikke noe fra ditt forrige liv derfor vet du ikke at du har fått et nytt liv. Ønsker meg en Do-kontorstol slik at jeg kan drite mens jeg er på pcen. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Du får en do-kontorstol slik at du kan drite foran PCen, men dessverre så blir avføringen pumpet inn i hodet ditt siden det ikke har noe sted å gjøre av seg Jeg ønsker at dere slutter å ønske dere kontorstoler! Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Folk slutter å ønske seg kontorstoler, men de ønsker seg skrivebord isteden. Jeg ønsker at jeg har et skrivebord. Endret 12. juni 2007 av Aldhissla Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Folk slutter å ønske seg kontorstoler, men de ønsker seg skrivebord isteden. Jeg ønsker at jeg har et skrivebord. 8843548[/snapback] Oppfylt, men det var en fyr som hadde spydd på det, så du kastet det. Jeg ønsker meg en stor parkeringsplass. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Du får en stor parkeringsplass, men den er langt fra huset/jobben din, så du må gå så langt at du heller ville kjørt og parkert på en liten en. Jeg ønsker at jeg var tankeleser. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Du var en tankeleser, men du ble drept, fordi du er en alien Jeg ønsker meg en Maxtor 2000TB disk som passer helt perfekt i pc'en min + at jeg skal ikke dø! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Du var en tankeleser, men du ble drept, fordi du er en alien Jeg ønsker meg en Maxtor 2000TB disk som passer helt perfekt i pc'en min + at jeg skal ikke dø! 8844138[/snapback] Du kan bare få et ønske. Ønskeserveren blir overbelastet og du dør. Jeg vil ha god middag. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 du får en kjempegod middag, men du var mett så du kastet alt jeg ønsker meg et par lester Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Oppfylt, men de kom i forskjellige farger. Jeg ønsker at jeg kunne magi. Endret 12. juni 2007 av Sneerk Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Du kunne magi, men behersket den ikke og klarte å trylle deg selv bort. Jeg ønsker meg roligere småsøsken. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Du kunne magi, men behersket den ikke og klarte å trylle deg selv bort. Jeg ønsker meg roligere småsøsken. 8845054[/snapback] Oppfylt, men de har noen ville venner som tilfeldigvis liker og plage akkurat deg, og de er på besøk ganske ofte. Jeg ønsker meg nytt kabinett. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Du får nytt kabinett men mister det i bakken og knuser ' jeg vil ha noe jeg mister i bakken og knuser og ikke for glede av det. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Du får noe du mister og knuser, men bare i tre biter så du ble skuffet over at den ikke ble mer knust. Jeg ønsker meg en ostekake Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Du får en ostekake men mister den i bakken og knuser Jeg ønsker meg en tallerken som ikke kan knuse og aldri ødelegges som jeg spiser av når jeg vil Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Du kan kun spise små brød smuler av den. Jeg vil ha flere sanger til FoF! Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Det får du, men en dag etter så finner du ut at du liker AC/DC bedre. Jeg ønsker meg et råttent bord som kan umulig holde seg oppe lengre enn 10 sekunder Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Du får et råttent bord men mister det i bakken og knuser Jeg vil ha INTERNETT EXPLORER Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Du får Internet Explorer som er verdens mest sugne nettleser. Jeg ønsker meg en firebeint oscillator på 80Mhz. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Ønske oppfylt, men det viser seg at den skal være defekt. Jeg ønsker at AMD kommer med noe som feier Intel av banen Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 AMD kommer med en kost. Jeg ønsker at skolen blir ferdig snart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå