Andeby Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Du fikk en linjal.. Men jeg knakk den da jeg kom hjem fra Sibir! Vil hjem! 8811077[/snapback] Oppfylt, men i det du kommer hjem, står huset deres i full fyr. Jeg ønsker meg litt kjølig vind. Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Du får en kjølig bris, tett etterfulgt av regn, som igjen følges av snøstorm, og deretter en helsikkes orkan. Jeg vil ha en 5 meters jack-jack. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Du får den, men det er brudd i ledningen. Jeg ønsker meg nye felger til bilen Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Du får de felgene dine, men de er usentrerte, kantkjørte og malingen har flasset av.. Det er bare en bolt, så de passer ikke til bilen din heller Jeg ønsker meg en boks med red bull Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Du får en boks med red bull. Boksen er uvanlig stor, noe som forklares når en rød okse bryter forpakningen innenifra og stanger deg ihjel. Jeg ønsker meg en konstant romtemperatur på 19 grader celsius nå i hele sommer på rommet mitt Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Det får du, men du blir låst inne på rommet ditt så du kan ikke gå ut i det fine været. Jeg ønsker meg lengre dager Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Du får det, men de blir så lang at du ikke vil at det skal være lengre dager lengre... Jeg ønsker at jeg hadde lappen Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Du får den, men kommer som første bil på ved en ulykke, kjører videre, blir tatt og mister deretter lappen på livstid. Jeg ønsker meg en sydentur. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Du får sydenturen, men piloten er full og flyr til Antarktis. Du tilbringer resten av sommeren der! :!: Jeg ønsker at rommet mitt er ryddet når jeg våkner i morgen! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Rommet er ryddet, men du er blitt teleportert til et totalt ukjent rom på et totalt ukjent sted. Ønsker at rommet mitt kan blir pusset opp. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Rommet ditt blir pusset opp og alt blir kasta Jeg ønsker at jeg mister ønske mitt i bakken så det knuser og ingen fikser det så jeg ikke har glede av det. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Du mister bakken og det knuser. Da kommer Ingen og fikser det, men han stjeler ønsket og stikker av Jeg vil at sensor skal dø før eksamen på onsdag Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Sensoren din dør, og blir erstattet med en som er 10 ganger værre. Ønsker at regne skal gi seg Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Men regnet blir erstattet med snø og ny istid Jeg ønsker at jeg kan stoppe tiden Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 du stopper tiden, men du kan ikke gjøre noe siden tiden har stoppet jeg ønsker meg en pizza Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Du får en pizza med fyll du absolutt du ikke liker Jeg ønsker meg at folk ikke ønsker seg de samme tingene hele tiden som for eks. en pizza, en cola eller lappen osv... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Alle sluttet med det men da ble det ingen som var med i tråden for de viste ikke hva de skulle ønske seg. Ønsker meg I,Video Game Ep4 Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Du får det men du mister det i bakken og det knuser Jeg ønsker at jeg mister ønske mitt i bakken så det knuser og ingen fikser det så jeg ikke har glede av det. Og det er ikke noen personer som fikser det. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Ønsket ditt faller i bakken og knuser, men da kommer apen Knut og fikser det til deg Jeg vil ha en stor rambo kniv Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Du får deg en stor rambo kniv, men rambo kommer og tar den tilbake. Ønsker meg enda mere sol, not..... Endret 11. juni 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå