Sirslask Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Du får red faction til ps2 som du ikke har Jeg vil ha soft-is med jordbærstrø Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Oppfylt, men du ble kvalm. Jeg ønsker meg en dinosaur med jetmotor og innebygde forsvarsmekanismer Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Du får den, men den tror du er fienden. Jeg ønsker meg en ryddegutt. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Du får en ryddegutt, men han rydder bort alt du eier, og du ser det aldri igjen Jeg vil ha verdens beste mobil, den må virke, ha ingen defektheter, eller være skadelig på noen måte.. Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Du får verdens beste mobil, men den er så ny at det ikke følger med noen brukermanual. Så du skjønner ikke hvordan du slår den på... Jeg ønsker meg noe å gjøre... Endret 7. juni 2007 av Markusll Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 du får det, men det var kjedelig. Jeg ønsker meg et kult pc-spill, som virker. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Du fikk et kult pc spill som virket men det var WoW så nå er du en Nolifer, heldig gris. Jeg vil ha en Kald brus fra amerika med en gang. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 du får det , men desverre inneholdt brusen så mye merkelige stoff som vi europere ikke er så glad i så du ble matforgifta å kasta opp i 2 dager Jeg ønsker meg at solbergs skal få ræva å gir å bli ferdig med motorsykkelen min... NÅÅÅ!! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) du får det , men desverre inneholdt brusen så mye merkelige stoff som vi europere ikke er så glad i så du ble matforgifta å kasta opp i 2 dager Jeg ønsker meg at solbergs skal få ræva å gir å bli ferdig med motorsykkelen min... NÅÅÅ!! 8807009[/snapback] Den blir feridg, men i mellomtiden ble du tatt av politiet, de hadde blanda deg og en råkjører, og du mista lappen. Jeg ønsker meg en vifte. Endret 7. juni 2007 av Andeby Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Du får ei vifte, men den blåste bare varm luft... Jeg ønsker at jeg får 5 på mattetentamen... Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Du får 5 mattetentamener. Jeg ønsker at jeg ikke kommer opp i matte muntlig :/ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Du kommer ikke opp i matte muntlig, men du får toer i naturfag muntlig. Jeg ønsker å aldri dø. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Du dør aldri, men alle andre dør mens du bare blir eldre, og eldre.... Jeg ønsker at jeg ikke ble så lett solbrent! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Oppfylt, men du mister huden bare du ser lys.. Jeg vil at klærne mine skal pakke seg selv Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Klærne pakker seg selv.. Men de får også spermflekker på seg "av seg sjølv". Ønsker meg sangstemme. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Klærne pakker seg selv.. Men de får også spermflekker på seg "av seg sjølv". Ønsker meg sangstemme. 8809684[/snapback] Oppfylt , men du får stemmen til Bjarne Brøndbo. Jeg ønsker at jeg kan forutse ting som skjer i fremtiden. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Du får forutse ting som skjer i fremtiden, bare for å finne ut av at deres hus og hoteller brenner, og du får ikke stoppet det. Jeg vil ha dopapir. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Du fikk dopapir... brukt dopapir! Vil ha ferie! Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Du får ferie... i Sibir! Jeg vil ha en linjal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Du fikk en linjal.. Men jeg knakk den da jeg kom hjem fra Sibir! Vil hjem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå