LordArild Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du får nye sokker, med hull i.... Jeg ønsker å få ut en flis fra fingeren Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du får den ut av fingeren, men den setter seg i tåen... Jeg vil ha en kald øl Lenke til kommentar
xersess Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du får den ut av fingeren, men den setter seg i tåen... Jeg vil ha en kald øl 8799492[/snapback] du får ein kald øl, men ølen er heinikein og smaker ingenting.. eg vil ha air-condition på rommet Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du får men den er så kraftig at rommet ditt blir helt fucked up. Jeg vil ha en jumbojet. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du får en jumbojet. Jumbojeten i seg selv er et så stort problem at du ønsker at du ikke hadde fått den. Jeg ønsker meg verdensfred. Lenke til kommentar
nymo Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Det blir fred i verden, men universet står på randen til kaos. Ønsker meg større muskler:P Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 De ble større, men du ble svakere Jeg ønsker meg en fdjklskdfm20348+25\\\* Lenke til kommentar
nymo Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Det får du, men ingen andre vet hva det er og ser rart på deg. Ønsker meg sterkere muskler! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Musklene i tunga di blir sterkere men til ingen nytte Jeg ønsker meg en ny laptop Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Musklene i tunga di blir sterkere men til ingen nytte Jeg ønsker meg en ny laptop 8800101[/snapback] Du får en ny laptop, men den ble levert med masse dritt på som dårlige antivirus-program og "Gjør pcen klar for barna" og masse sånt. Jeg ønsker meg et liv etter døden. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du får et liv etter døden. Men det lever du i helvete som sexslaven til satan Jeg ønsker meg en I-pod Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du får en iPod men du mister den i bakken da du pakker den ut og den dør Jeg ønsker at det skal bli kjølig og at jeg skal få mer å gjøre Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Det blir kjølig og du drar på skitur. Dessverre faller du i en frossen bekk og får lungebetennelse og dør. Jeg vil ha et skjørt. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du får et skjørt, men det var en kilt :O Jeg vil at bursdage nmin skal vare lengre enn til 23.59 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du har bursdag for evig og alltid, du mottar hver dag fullt av pakker og kan bare spise kaker. Snart er du tjukk og har et fullt hus. Jeg vil ha pupper. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Manboobs med over sized nippler Jeg ønsker meg en ny pute Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du får en fakirpute, med spikere. Jeg vil ha danceskillz. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Du får implantert Michael Jackson tendenser. Jeg ønsker meg lobotomerings redskaper. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Du får lobotomeringsredskaper. I mangel på testkandidater prøver du dem på deg selv. Jeg vil ha lommerusk. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Du fikk lommerusk men det var dama di sin bursdag og hun gikk ut ifra at det var presangen hennes, derfor er du singel, gratulerer. Jeg vil ha Red Faction 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå