Insomniatic Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 du får mange penger. du får 10millioner kroner i 50øringer teipet hver for seg Jeg ønsker meg en sjekk (med dekning) på 10millioner Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Du får en sjekk med dekning på 10millioner kaffebønner, men du mister sjekken. Ønsker meg en kopp kaffe. Endret 6. juni 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du får en sjekk med dekning på 10millioner kaffebønner, men du mister sjekken. Ønsker meg en kopp kaffe. 8797949[/snapback] Oppfylt! Men den var 2 år gammel. Jeg ønsker meg noe godt og drikke. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du får noe godt å drikke, men det er type 2 ml igjen, så du får ikke glede av det. Jeg vil ha pizzaen min nå. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du fikk den nå men de var ikke ferdige med den, så værse god en pizza uten ost. jeg vil ha et tog. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) du fekk et tog, men bare eit leke-"tog". eg vil bli kvitt forkjølelsen Endret 6. juni 2007 av xersess Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 du blir kvitt forkjølelsen og får lungebetennelse jeg vil bli kvitt hikka mi Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du blir kvitt hikka di ved å ta selvmord Jeg ønsker meg dop uten å bry meg om konsekvensene selvom jeg dør Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du blir kvitt hikka di ved å ta selvmord Jeg ønsker meg dop uten å bry meg om konsekvensene selvom jeg dør 8798243[/snapback] Det får du, men polititet kom og tok det fra deg så du fikk ikke noe glede av det. Jeg ønsker meg en cola. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du fikk en 5års gammel cola, og du sier at du aldri er heldig! Jeg ønsker meg en Dvd Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du fikk en 5års gammel cola, og du sier at du aldri er heldig!Jeg ønsker meg en Dvd 8799003[/snapback] Du fikk en dvd, men du hadde ingenting å spille den av med. Jeg ønsker meg en is. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du får en is, men siden det er så varmt smelter den fær du får spist den. Jeg ønsker meg et kaldere rom Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Du får et kaldere rom, men du får ikke utnyttet det da huset rommet er i brenner opp. Jeg vil ha en panda. Endret 6. juni 2007 av Sneglen Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du får et kaldere rom, men du får ikke utnyttet det da huset rommet er i brenner opp. Jeg vil ha en panda. 8799124[/snapback] Du får en panda. En svær, lat stinkende panda som spiser opp all maten i huset ditt. Jeg vil ha en god el-gitar. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du får en god el-gitar, men dun bruker så mye strøm at du må sveive en svin som er på siden rundt hele tiden... Jeg vil ha bursdag hver dag, og ikke bar i dag Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du får en god el-gitar, men dun bruker så mye strøm at du må sveive en svin som er på siden rundt hele tiden... Jeg vil ha bursdag hver dag, og ikke bar i dag 8799204[/snapback] Du får det, men eldes et år per dag. Du dør ganske fort... Jeg vil ha en flyvende rosa elefant... Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Du får en rosa elefant, men den er bare malt rosa Jeg ønsker meg færre ting å holde styr på Endret 6. juni 2007 av lordarild Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Du får en rosa elefant, men den er bare malt rosa Jeg ønsker meg færre ting å holde styr på 8799243[/snapback] Du får færre tting å holde styr på, fordi noen kommer og stjeler nesten alle tingene dine. Jeg ønsker meg en bil. Endret 6. juni 2007 av Andeby Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du får en bil, sammen med bruksanvisning - monter selv! Jeg vil ha et bilde av meg selv. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du får et bilde av deg selv men noen har laget krøllbart og flosshatt på det. Jeg vil ha et par med nye sokker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå