Kakebakelate Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 du får audien men noen stjeler den jeg vil ha flere cder Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 du får audien men noen stjeler den jeg vil ha flere cder 8794477[/snapback] Du får cd-er i bøtter og spann, men alle sammen er knust. Jeg vil ha cola. NÅ! Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du får cola, men desverre i en flaske du ikke klarer å åpne. Jeg ønsker meg ny pc Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du får en pc. Den er ny for deg, men er egentlig en pc fra 1996. Jeg ønsker meg et hus Lenke til kommentar
dedeee Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du får et hus, men det holder allerede på å brenne ned. Jeg ønsker meg verdensherredømme! Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Det får du, helt til alle forstår at du er en dust og ikke klarer og styre. Du blir deretter torturert og hengt. jeg ønsker meg et frimerke som er ubrukt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du får det, men du brukte det. Jeg ønsker meg alle filmene til onkelen min. (350 stykker) Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du får de, men en krokodille holder på å spise dem når du skal hente de. Jeg ønsker meg en plastikkpose. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 du får plastikkposen men det er hull i den... Jeg ønsker meg et usynlig eple Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du får det usynlige eplet, men du mister det, isåfall tror du at du mister det. Kanskje du har det, kanskje ikke. Jeg ønsker at jeg kunne gå en time tilbake i tid. Lenke til kommentar
nymo Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du går en time tilbake i tid, men dessverre blir du der. Jeg ønsker meg mindre å gjøre. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du får mindre og gjøre så mister du jobben/skoleplassen JEg ønsker meg fordervet godteri så jeg dør og jeg havner i helvete og alt mulig dritt skjer med meg Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) for sein.. Endret 6. juni 2007 av PingvinKnut Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du får mindre og gjøre så mister du jobben/skoleplassen JEg ønsker meg fordervet godteri så jeg dør og jeg havner i helvete og alt mulig dritt skjer med meg 8796693[/snapback] Du får fordervet godteri, du dør og du havner i helvette, men det var ikke plass til deg i helvette så du ble gjennopplivet... Jeg ønsker meg en bra sang... Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du får en bra sang, men det var etter Sputnik sine preferanser. Jeg ønsker meg en laks. Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Du får laks av typen gravlaks Jeg ønsker meg en pakke med sjokomelk Endret 6. juni 2007 av Gramex Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du får det, men den var 5 uker gammal. Jeg ønsker meg en ny seng Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du får en ny seng som er like stor som en binders jeg vil ha en binders Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du får en binders, men du er for dum til å bruke den. Jeg vil ha en sekk. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du får en sekk, men den er full av poteter Jeg vil ha mange penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå