Frohman Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 du får alle innleggene til simen1, men du blir tatt for brudd på reglene (stjeling) og blir utestengt fra https://www.diskusjon.no/ for alltid. Jeg ønsker meg Jessica Alba, Angelina Jolie og Keira Knightley i senga mi nå! 8790683[/snapback] DU får det, men de har bart, hår under armene, leggene og mellom øyenbrynene og lukter geit. Jeg vil ninjaskillz. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Du får ninjaskillz men de går til helvete Jeg ønsker meg en Physalia physalis Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ønsket ditt er oppfylt, men den døde fordi den ikke fikk vann. Jeg ønsker meg et trådløst internett som VIRKER!! Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Det får du, men naboen stjal hele båndbredden da nettet var usikret. Ønsker å føle skikkelig fysisk smerte med langvarige skader, kanskje døden som følge... Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Oppfylt, men du fikk fiksa hjernen først så du innså at det var et veldig dårlig ønske. Jeg ønsker meg en Jesus Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ønsket er oppfylt, men det heter ikke en Jesus, det heter en messias. Jeg ønsker meg verdens største kongle Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Du får en jesus på størrelse med en lus Jeg vil ha et sår i panna ved siden av fiskekroken! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Du får et sår i panna ved siden av fiskekroken men det blir på feil side Jeg vil ha en ny fjernkontroll til TVen min Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ønsket er oppfylt, men fjernkontrollen er desverre ødelagt. Jeg ønsker meg verdens største kongle Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Du fikk konglen, men et ekorn var der først. Jeg vil ha sommer. Endret 5. juni 2007 av HorSe Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Du fikk sommer, men du har ekstrem allergi mot alt mulig rart, så du må bli inne i huset hele sommeren. Jeg ønsker at jeg hadde bursdag en gang i uka Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Oppfylt, men nå gadd ingen å gi deg gaver Jeg ønsker meg en hopp tau Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Oppfylt. Dessverre er det blitt delt i to Jeg ønsker meg en pinne Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Oppfylt, men den var magisk Jeg ønsker meg en hopp tramp line Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Oppfylt. Du hopper og brekker nakken din på første trikset ditt. Du blir lam for resten av livet:) Jeg ønsker meg folk som kan skrive Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Oppfylt, men ola ble lei sei. Jeg ønsker meg folk som forstår at andre folk skriver på feil på kødd Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Folka forstår når andre folk skriver feil på kødd, men de forstår dessverre ikke når du gjør det. Jeg ønsker meg tusenvis av unger så jeg kan oppdra dem til å bli mine tjenere og ta over verden. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Du får tusenvis av unger og, etter en god del år, har du tatt over verden. Men du kan aldri ha sex med andre igjen, siden alle jenter og gutter som er igjen er enten ditt barn, barnebarn eller oldebarn. Jeg ønsker meg verdens beste og perfekte kjæreste. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Incest ftw Oppfylt, men det er en mann. ohohoahaha! Jeg ønsker meg en podracer Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Du får en podracer, men det er en av de irriterende versjonene som er lagd i 1:100-skala og, i ditt tilfelle, bygd i lego. Vil ha en Audi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå