Mad Esc Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Du får en seigmann, men han hadde mista beinet Du får bedre karakterer men det hadde ingen ting å si for det er bare tall Jeg ønsker meg en sykkel med jetmotor Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Du får en sykkel med jetmotor men den krasjer med en gang Jeg ønsker meg alt jeg vil og ikke vil Lenke til kommentar
nymo Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Du får alt du vil og ikke vil, men innser at etter dette er livet mye kjedeligere. Du henger deg. Jeg ønsker meg en hagle, så jeg kan skyte den jævla fuglen som dreit på meg i dag! Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 du får en hagle og skyter fuglen, men alle fuglevennene hans blir sure å driter på deg til du drukner av det. jeg ønsker meg en banan som ikke er råtten, gått ut på dato eller har noe ekkelt eller uvanlig inne i skallet. Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Du fikk ei hagle, men løpet var tett så den sprengte i hendene dine Jeg ønsker meg et knust glass Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 du får et knust glass, men noen fikser det. jeg ønsker at posten hadde gått raskere Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 du får et knust glass, men noen fikser det. jeg ønsker at posten hadde gått raskere 8789446[/snapback] posten går raskere, men postmannen klarer ikke holde følge. Jeg ønsker meg mindre gravitasjon Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 UP, UP AND AWAAAAAY! into the sun. sorry, lad. jeg ønsker meg en banan som ikke er råtten, gått ut på dato eller har noe ekkelt eller uvanlig inne i skallet. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Du får en banan, men den var ikke moden Jeg vil ha mat Lenke til kommentar
Crex Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 du får masse mat, men etter at den er fortært av noen andre jeg vil ha et stort hus Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 du får et stort hus som sprenger Jeg vil ha masse penger i en safe jeg ikke kan koden til Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Det får du, men du får ikke bruk for safen siden du ikke har koden til den og det går ikke ant å åpne den på annet vis.. Jeg vil at jeg skal bli ferdig med muntlig eksamen. Endret 5. juni 2007 av Drunka Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 du er færdi men får stryk... jeg vil ha en ny bass Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 du får en ny bass som var ødelagt jeg ønsker at ønske mitt blyr brytt og jeg bryr meg ikke Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Du bryr deg ikke, men en som er lei tulleønskene dine gir deg et stygt blikk på gata. Jeg ønsker meg noen gratisbiletter til kinoen. Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Du får gratisbilletter til kinoen, men det er til Pirates of The Caribbean 3 Jeg ønsker at forkjølelsen min skal ta slutt Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Forkjølelse ut, influensa inn! Jeg ønsker meg en kjæle-blekksprut. Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Forkjølelse ut, influensa inn! Jeg ønsker meg en kjæle-blekksprut. 8790406[/snapback] Du får en kjæle-blekksprut men den spiser deg. Jeg ønsker meg en bil som jeg kan kjøre fra A til B med Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 du får bilen men den stopper ikke før c jeg ønsket at jeg hadde flere innlegg^^ Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 du får alle innleggene til simen1, men du blir tatt for brudd på reglene (stjeling) og blir utestengt fra https://www.diskusjon.no/ for alltid. Jeg ønsker meg Jessica Alba, Angelina Jolie og Keira Knightley i senga mi nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå