Insomniatic Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Du får et nytt M7-11 kart men du mister det Jeg vil ha ny hjerne som jeg ikke mister og jeg bryr meg ikke om det negative med hjernen eller om jeg dør Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Du ligger på sykehuset i opperasjonsavdelingen, og når det prøver og setter inn den nye havner du plutselig i koma og ligger de neste tjue årene under en pustemaskin. Jeg ønsker meg folk som ikke prøver og helgardere seg når de ønsker seg noe. Det er HARRY! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Det blir oppfyllt men brytt igjen JEg vil at ønske mitt blir oppfyllt Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Det blir oppfyllt men brytt igjen JEg vil at ønske mitt blir oppfyllt 8780892[/snapback] Det blir oppfylt, av snegler. Jeg vil ha lyst tilå gjøre fysikkleksa mi snart. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Det for du men du klarer ikke... Jeg ønsker meg folk som prøver og helgardere seg når de ønsker seg noe. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Oppfylt, men du klarer ikke å svare personen siden han bare helgarderer seg. Dermed blir tråden inaktiv. Jeg ønsker meg noobs Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hah! Selvølgelig klarer jeg det. Bare prøv meg! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Du får noobs, men dessverre var de smittsomme Jeg vil slippe KRL prosjektet som må være ferdig til i morgen Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 du slipper å gjøre det, kameraten din gir deg hanns, men du blir anklaget for juks og får stryk. jeg ønsker at jeg ikke var så solbrent Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Du er ikke så solbrent lenger, men du måtte fjerne huden der du var solbrent Jeg øsnsker meg en skrutrekker Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Du er ikke så solbrent lenger, men du måtte fjerne huden der du var solbrent Jeg øsnsker meg en skrutrekker 8781049[/snapback] Du fikk en skrutrekker, men den var skruløs Jeg ønsker meg sommerferie! Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Du får sommerferie en gang neste år Jeg ønsker meg SU-27 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 får en, men den styrter ønsker at pcen kommer tilbake fra reprasjon Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Det gjør den, men de klarte ikke å fikse den. jeg ønsker meg en volvo 850 turbo Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Du får en volvo 850 turbo, men den er i skala 1:100 Jeg må på do Endret 4. juni 2007 av Kontorstol Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Var det et ønske? Du må på do men du rakk det ikke. Jeg ønsker meg en magisk boks! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Du får en magisk boks og i den får du denne dama Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor www.thatsnotsexy.com ikke gå dit hvis du ikke har lyst til og spy Jeg vil lære å spelle piano! Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Det gjør du, men du blir så god at alle blir sjalu Jeg vil også lære å spille piano! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Det gjør du, men slutter siden kimmag er bedre enn deg Jeg vil bade Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Du klarer å bade i syre isteden Jeg vil ha noe å spise Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå