Evil-Duck Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 det får du , men krakken kolapser siden du hadde kjøpt den på LIDL :/ jeg ønsker meg at alle i hele verden satt inn 1 kr på kontoen min Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Alle setter inn 1 kr hver, men det kreves at du bruker alt på veldedighet. Jeg ønsker at jeg får jobben jeg har søkt på imorra :o Lenke til kommentar
nymo Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jobben får du, men du får ikke lønn uten å knulle sjefen vær fredag. Han er en mann! Jeg ønsker meg en krakk fra Bohus! Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Du får en krakk, men knekker et håndledd og en kneskål når den knekker. Vil ha en Apple Cinema 30" Endret 3. juni 2007 av edge Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Du får jobben, men dessverre så må du dele skrivebord med Moskva Marit og air condition anlegget i byggningen har blitt ødelagt så hun sitter i bikini og svetter rett siden av deg dag inn og dag ut... Jeg ønsker meg en ny båt Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Du får en apple cinema. Dessverre snublet leveringsmannen inn over dørstokken din når han leverte den. Esken traff halsen din, og du må nøye deg med å se filmene dine i tåke koblet til en respirator. EDIT: du får en båt. Den er to fot lang og lekk som en sil. Du drukner under jomfruturen. Mads ønsker seg... et rått vannkjølingssett!.. Levert i myk og god forpakning, med gratis montering og pengene-tilbake-om-du-ikke-er-fornøyd-garanti Endret 3. juni 2007 av Mads-b Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Mads fant ingen leverandør som kunne komme med et slikt godt tilbud så han tok livet av seg selv. JEg ønsker meg en playstation 3 Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) *For Sein* Endret 3. juni 2007 av Doughman Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Du får en playstation 3, men uten innmat jeg vil ha Coca Cola Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Du får Cola'en men den har stått under høye temperaturer i 6år. Jeg vil ha en ny moped. Lenke til kommentar
nymo Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 du får en moped, men blir tatt med trimsett og mister lappen i 2 år! jeg ønsker meg en krakk fra bohus, som ikke kan knekke!! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Du får en krakk fra bohus, som ikke kan knekke, men desverre så tåler den ikke luft og smuldrer opp Jeg vil ha et micro SD kort på 100gb Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Det fantes ikke og du blir drept siden alle tror det er trolldom og at du er en heks Jeg ønsker meg en forumjente Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Du får en forum jente, men hun er ikke som du forestillte deg for å si det mildt... Jeg ønsker meg en 42" plasma TV til venstre for pc-skjermen min. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 det får du men det er ikke plass til den store skjermen ved siden av pc-skjermen din jeg ønsker meg en ny pc Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Det får du, men det er en PC til 3000 fra Elkjøp Jeg ønsker meg masse cola og snus Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Du får cola med snus... Æææææsj! Jeg ønsker meg bare cola uten snus Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Du får det, men den er kjøpt i Thailand, og om du ser nøye etter så står det "Goga Gola". Den smaker skikkelig dritt, og du blir lei deg. Jeg ønsker meg en eiendomsmegler som venn, som kan skaffe meg kjempebillig, sentral og fin leilighet til høsten. Endret 4. juni 2007 av e-banez Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Du får riktignok en fin lelighet, billig osv. men den veldig gode eiendomsmeglervennen din begynner etterhvert å klå på dama di. Jeg ønsker meg en plante. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Du får en plante, nemlig potteplanten Lotte. Jeg ønsker meg et nytt M7-11 kart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå