Bruktbilen Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Ingen kan ta fra deg drømmene dine, så da får du drømmer. Nå hadde du faktisk drømmer til å starte med, så det er ikke plass til nye drømmer, så du mister de nye drømmene. Jeg ønsker meg en astroide. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Ingen kan ta fra deg drømmene dine, så da får du drømmer. Nå hadde du faktisk drømmer til å starte med, så det er ikke plass til nye drømmer, så du mister de nye drømmene. Jeg ønsker meg en astroide. 8773215[/snapback] Det får du, en som kommer mot deg i en himla stor fart og til slutt knuser deg helt når den lander oppå deg. Jeg vil ha en blå ballong. Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Det får du. Men så kommer det ein fakir frå India og faceraper deg til du ikkje har lyst på blå ballong lenger. Eg vil ha ei stillehavsøy for meg sjølv. Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 ...Øya har ikke mobildekning og det finnes hverken mat eller drikke, eller noen som legger merke til deg. Jeg ønsker at tommelen slutter å verke Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 ...Øya har ikke mobildekning og det finnes hverken mat eller drikke, eller noen som legger merke til deg. Jeg ønsker at tommelen slutter å verke 8774399[/snapback] Den slutter å verke fordi du amputeres ved albuen. Jeg vil ikke være nervøs lenger Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Den slutter å verke fordi du amputeres ved albuen. Jeg vil ikke være nervøs lenger 8774437[/snapback] nervøsiteten din forsvinner, du blir paranoid i stedet Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Den slutter å verke fordi du amputeres ved albuen. Jeg vil ikke være nervøs lenger 8774437[/snapback] nervøsiteten din forsvinner, du blir paranoid i stedet 8774628[/snapback] ønske! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Tar over: Ønsker at jeg ikke hadde et ønske. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 du får et ønske, men du får det ikke oppfyllt. Jeg ønsker meg verdensfred.... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 du får et ønske, men du får det ikke oppfyllt. Jeg ønsker meg verdensfred.... 8774687[/snapback] Det blir verdensfred... ved utslettelse av alle mennesker. Jeg ønsker meg billappen. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Billappen får du, men den var fake. Jeg ønsker meg en sokk! Endret 3. juni 2007 av multisync Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Du får en sokk men du mister den Jeg vil at ønske mitt blir brytt Endret 3. juni 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Du får en sokk men du mister den Jeg vil at ønske mitt blir brytt 8774712[/snapback] Det blir brytt, men dobbeltbrytt. Jeg ønsker meg en palme Endret 3. juni 2007 av chokke Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Du får en palme, men den tåler ikke det norske miljøet. Jeg ønsker meg den andre sokken.... Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Du får den andre sokken men den første er fortsatt borte så du blir deprimert og kaster den og tar selvmord Jeg vil at ønske mitt blir brytt og dobbeltbrytt og dobbeltdobbeltbrytt dobbeltdobbeltdobbeltbrytt og så videre Lenke til kommentar
nymo Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Ønsket blir brytt og dobbeltbrytt og dobbeltdobbeltbrytt dobbeltdobbeltdobbeltbrytt og så videre, men det tar aldri slutt, og du ender opp i en evig ond sirkel med brytte ønsker. Jeg ønsker meg en melonis! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Du får en melonis, men det du ikke visste var at når vi blander melon og is blir det utviklet radioaktive stoffer.. Jeg vil bade Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) du får bade, men dessverre er vannet fullt av kloakk. Jeg ønsker meg en bra film på tv... Endret 3. juni 2007 av multisync Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Det får du, men så bryter signalet rett før peaket i filmen. Du vert sur og kaster tv'en ut vindauget. Du treff Fritjof Wilbourne i hovudet, du vert lei deg fordi du er stor fan av han. Du tar livet av deg. Eg vil at neste post skal innehalde ordet "ønske". Lenke til kommentar
nymo Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Ønsket dtt bli oppflt, mn restn a potsen e så ful a v skriiveleifer at gledden blr kort varig!! Ønsker meg en krakk til å ha under føttene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå