LordArild Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Og det går i oppfyllelse.. Jeg ønsker aldersgrense på forumet 8761966[/snapback] Det blir aldersgrense, men den blir på 30, så bare øivind_dahle får tilgang.. Jeg ønsker meg en ny telefon Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg ønsker meg en ny telefon 8762004[/snapback] Du får en fin telefon, men plutselig kommer Moskva-Marit å bitch-slapper deg slik at du mister den ned i et kumlokk hvor den knuses i biter. Jeg ønsker meg en ny gitar. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) *SLETT* Endret 2. juni 2007 av Mad Esc Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 du får en ny gitar , men dette var en gitar som var kjøpt på Rema 1000 og knapt funket , og ødela livet ditt jeg ønsker meg et perfekt liv ^^ Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Du får et perfekt liv.. på planeten mars Jeg vil dimme Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Du får dimme, men du blir tvunget til å joine fremmedlegionærene Jeg vil kunne spille bassgitar Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) *slett* Endret 2. juni 2007 av Mad Esc Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Du lærer å spille bassgitar, men strengene ryker og treffer deg så hardt at du dør! Jeg ønsker meg en formula 1 bil Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Mad Esc: Du får en snøengel, men noen kommer og tramper den vekk. jonas_blomster: Du får en formula 1 bil, men du fikk ikke lov og kjøre den. Jeg ønsker meg jordas undergang. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jorda sprenger, men bare du overlever og flyter vekk på en liten jordbit. Jeg vil drepe et svin med bare henda Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Og det gjør du, men det var dessverre et pinnsvin så du stikker deg Jeg vil ha Cola med kullsyre! Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 du får en cola med kullsyre men det var bare RC cola jeg ønsker at Mad Esc aldig får noe fremtidige ønsker Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Cola med syre fra kull får du, men det går ikke så bra med deg når du drikker den. Jeg ønsker meg 9000 kontorstoler Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 du får ingen flere ønsker din konto er overtrukket MUAHAHAHAHA jeg vil ha en PS3 Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Du får en PS3 men ingen spill Jeg ønsker at Lucifer89 kjøper seg en ny hjerne for å gjøre verden til en bedre plass Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 du får fortsatt ingen flere ønsker fordi din konto er fortsatt overtrukket. Ønsker meg en ny data mus Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Du får en kulemus, men uten kula og kabeln, så funker ikke så bra. Jeg ønsker meg 2 ønsker.. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Det får du men du er stum så ingen vet hva du ønsker deg Jeg ønsker at jeg kom en uke frem i tid Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 du kom en uke frem i tid , men på grunn av det hadde du gått glipp av alt det store i livet dit :O det var egentlig den uka livet ditt virkelit startet . men du gidd desverre glipp av det... jeg ønsker meg et perfekt liv på planeten jorden ^^ Lenke til kommentar
Heenrikb Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Det kom en mann på døren din og sa du skulle få det perfekte liv.. Men dette var Borat, og dermed fulgte det en en "NOOOOT" 5 minutter etterpå. Ønsker meg et liv ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå