N-4K0 Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Trodde det var åpenbart at det var snakk om 5 millioner kroner Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Du får et tidsportalvåpen, men roter deg bort i tid og blir spist av en dinosaur i urtiden. Skulle ønske jeg hadde 5 millioner. Ønsket ditt er oppfylt, men du må umiddelbart betale en sky høy regning på 5 mill kr. Skulle ønske jeg hadde trekant med to kjente sangerinner, Bjork og Britney. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Du får det, men noen uker senere for DarkSeeds vite om det og blir illsint av sjalusi pga. Björk og skyter deg. Skulle ønske det var vår. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Du får det, men noen uker senere for DarkSeeds vite om det og blir illsint av sjalusi pga. Björk og skyter deg. Skulle ønske det var vår. Ønsket ditt er oppfylt, men du har alt ligget i koma. Og alt viser seg å være en drøm. Skulle ønske flere tokk initiativet å være med i denne leken, enn bare oss to LMV. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Du får ønsket oppfylt, men dessverre er det bare meg... Skulle ønske jeg var sterk som en bjørn. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. januar 2019 Del Skrevet 27. januar 2019 Gratulerer, du er sterk som en bjørn, men havner konstant opp i bjørne kamp når du skal på skogs tur. Skulle ønske at Pliscin hadde tids paradoks evne. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Så stille dethar blidt her da!! :huh: Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. februar 2019 Del Skrevet 16. februar 2019 Pliscin får en tidsparadoksevne, men han bruker den feil og sletter deg fra tid og rom. Skulle ønske DarkSeeds gikk lei av tidsparadoksting. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. februar 2019 Del Skrevet 16. februar 2019 (endret) I virkeligheten...: ...så gjør jeg ikke det. Elsker paradokser, spesielt tids paradokser. Og går aldri lei det. <3<3<3 Fiksjon: Ønsket ditt er godt opp i oppfyllelse, men det varer kun i noen brøkdel av et sekund. Neste: Skulle ønske at den under meg kunne se sin egen rumpe med uten hjelp av speil. Endret 16. februar 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. september 2023 Del Skrevet 14. september 2023 Ønsket ditt er oppfylt, men jeg kan bare se ræva mi når jeg har på meg truser og/eller boxershortser. Jeg ønsker meg leggetid nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå