Scarvo Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Du får en blå ballong, men du viser den frem til naboen som blir sur og sprenger den med en nål. Jeg ønsker å fly i luftballong. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Gratulerer, du flyr i en veldig gammel luftbalong, den kan falle ned på bakken når som helst. Skulle ønske jeg hadde en spøkelses venn som kunne hjelpe meg med oppvask og husvask, og i tillegg spille spill i lag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Du får en spøkelsesvenn. Men siden han er et spøkelse, og dermed gjennomsiktig, er han ikke i stand til å fysisk ta på noe som helst. Jeg ønsker en tur til Australia. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 (endret) Gratulerer, det skal gå et fly over Australia. Du er pent nødt til å hoppe i fallskjerm på turen. Det er pga flyplassen demmes er fullbokket. Og blir strandet der i ødemarken, det er flere 900 mil til nærmeste by/flyplass. Skulle ønske at jeg ble født som tvekjønnet. Endret 14. august 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Du blir født som tvekjønnet, men du angrer umiddelbart. Skulle ønske jeg hadde min egen vulkan. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Du har din egen vulkan. Dessverre får den et alvorlig utbrudd som knuser og brenner mange landsbyer, og med tar livet av tusenvis. Skulle ønske jeg hadde en liten datter. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 (endret) Du har en liten datter. Men desverre du er ikke faren til barnet. Skulle ønske jeg var en tegnet animert figur. Endret 25. august 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Hva la ka!! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Så dødens stille det ble i denne tråden da. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Du får ditt ønske oppfylt, men du blir til "streken". Jeg skulle ønske jeg hadde en sprekere bil. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Oppfylt, men til gjengjeld ser den styggere ut. Jeg ønsker at jeg kunne teleportere. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Gratulerer, du kan teleportere. Men to fluer som har sex ble sammen med deg inn i teleporing maskinen. Men nå er dere blitt slått sammen for altid. Skulle ønske jeg fikk se mannen med ljåen. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Mer som i at jeg kunne teleportere av meg selv, uten en maskin, men jaja. Du får se ham, men bare fordi han kommer for å ta deg med til dødsriket. Jeg ønsker at jeg kunne fly som Superman. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 (endret) Mer som i at jeg kunne teleportere av meg selv, uten en maskin, men jaja. Du får se ham, men bare fordi han kommer for å ta deg med til dødsriket. Jeg ønsker at jeg kunne fly som Superman. Du nevnte ingen ting om det var en evne, derfor slo det meg at det var maskin du mente. ¦3 Gratulerer du kan fly. Men du har ikke kontroll over den evnen. Du får bare til å fly i ca. 7 minutter så svikter evnen og må altids vente i 24 timer til du kan fly igjen. Skulle ønske jeg kunne se en utenomjordisk vesen og bli bestevenner med den. =D Endret 8. januar 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 Det skjer, men etter en stund blir romvesenet psykotisk på fleinsopp og tar livet av deg mens du sover. Skulle ønske det ble innført IQ-test for å bli politiker. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 (endret) Gratulerer, du ble en politiker av en IQ-test. Men på samme dag du ble president fikk du en oppgave noe testen din ikke sier noe om. Og du sliter som f'en. Skulle ønske jeg kunne bli en utenomjordisk vesen med enorme evner. Endret 14. januar 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Og whooops så ble du til en 1-celle organisme på en planet i en galakse langt langt borte. Med evnen til å duplisere seg ved å drepe seg selv. Skulle ønske jeg hadde superkrefter. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Gratulerer du ha super evnen til å gjøre snabben din 5cm større, hvær gang du prøver å jokke en kvinne. Skulle ønske jeg hadde en tidsportal våpen, og utforsker alle mulige tids-paradokser med den. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 Du får et tidsportalvåpen, men roter deg bort i tid og blir spist av en dinosaur i urtiden. Skulle ønske jeg hadde 5 millioner. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Du får et tidsportalvåpen, men roter deg bort i tid og blir spist av en dinosaur i urtiden. Skulle ønske jeg hadde 5 millioner. 5 mill hva? :huh: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå