TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 (endret) Gratulerer du er en bobleplast avhengig. Den avhengigheten din er så stor at den har tatt fra deg alt av det du eier og har, både familie og jobb/skole. Jeg ønsker at Gomp skal kle seg ut som en rå vakker prinsesse. Endret 14. juli 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Jeg kler meg ut som en "råvakker" prinsesse. Dessverre gjør jeg det i mitt eget bursdagsselskap, som du ikke er invitert til, og du får derfor ikke sett meg og hvor pen jeg blir. Jeg ønsker at TheDarkSeeds skal gå på Kiwi i morgen og handle et brød. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Stemmer det at jeg kommer til å dra på Kiwi i morn. Men, jeg kjøper MTN-Dew i steden for brød. Ønsker at den under meg skal se på Tv snart, og setter på kanalen Visjon Norge. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Jeg setter på Visjon Norge. De har en konkurranse, og jeg blir innringer nr 100 000, og vinner 100 000 i penger. Hallelujah. Jeg ønsker at det skal snø i juli. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Ønsket ditt er oppfylt, men det da vil du bli snødd ned/inne i vinteren. Så mye snø at du ikke kan komme det ut av huset en gang. Og at det er kun ditt hus som er blidt snødd ned i ditt nabolag. Jeg ønsker å være en brukt kondom sammler. :rofl: Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Du samler på brukte kondomer. Dessverre er det såpass ekkelt at du blir mot din vilje plassert på et mentalsykehus. Jeg ønsker å sove nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 (endret) Ønsket ditt er oppfylt, men du havner inn i en Inception. Du våkner aldri. Jeg ønsker å reise i tiden, langt tilbake til fortiden, med hjelp av en tids klokke. Til den tiden jeg ikke levde, 1 år før jeg ble født, og havner i mitt tidligere liv som en 5 år gammel jente unge. Og dermed klarer å overleve, til den fremtidige jeg er 20 år. Og ønsker to barn med meg selv. Endret 15. juli 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Så stille det ble her da. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 HÆ!! Enda stille i denne leken. :eek: jaja Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Ønsket ditt blir oppfylt, men det blir kluss med tidsklokka og du ender opp med å fjerne deg selv fra enhver eksistens. Jeg ønsker å bli synsk. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Du blir synsk. Dessverre blir resten av verden også rammet av samme mirakel, noe som ikke gjør deg mer spesiell enn noen andre på kloden. Jeg ønsker meg en ny venn. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 Grattulerer, du ble tilsendt en vill og stupsulten leopard. Ønsker å være dum. XP lol Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 Du blir så dum at du tilslutt ender opp i et bur som sirkusattraksjon. Jeg ønsker å reise til India. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. august 2018 Del Skrevet 5. august 2018 (endret) Gratulerer, du blir smuglet ulovelig inn til India. Jeg ønsker meg to superevner, som tidsreising som Hero har i Heroes og hamskifte som Mystique har fra X-Man. Endret 5. august 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Du får superevner, som dessverre bare varer i et minutt hvert femte år. Jeg ønsker å bo en annen plass. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Gratulerer, du har flyttet til månen. Men du glemte å forberede deg for romsyken. Skulle ønske jeg ble krympet ned til størrelsen til en brettspill brikke, og i tillegg bli brukt som en. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Du blir krympet og brukt som en brettspillbrikke. Dessverre blir spillet ingen suksess, og du blir dermed stående i esken i lang tid. Jeg ønsker å spise en kebab. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 (endret) Gratulerer, du blir servert kebab. Men kjøtet dem brukte er blidt svært dårlig. Og du blir kvalm og syk rett etter første tygge. Jeg ønsker å bli forstørret, uenderlg ganger større en melkeveien. Og samtidig å ha evnen til å overleve der ute. Endret 9. august 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Du blir uendelig stor, men med sideeffekten at du kommer så nær sorte hull at du blir sugd inn i dem og dør. Jeg ønsker meg en ny kropp. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Gratulerer, du har fått en ny kropp. Men du fikk et kvinne kropp med ekstreme store mugger og enorm stor rompe. Du får både ryggplager og problemer med å sitte. Ønsker med stor og blå balong med en hatt og nese på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå