Scarvo Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Ønsket ditt går i oppfyllelse. Månen kommer nærmere jorden og fullmånen blir spektakulær en kort stund. Dessverre krasjer månen med jorda og alt liv dør. Jeg ønsker å bli admin på diskusjon.no Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Du søker om det og blir tatt opp som admin, men kort tid etterpå blir forumet invadert av spambots og fake accounts samtidig som de fleste andre admins og mods har blitt syke og du må stå for oppryddingen selv og sørge for å fjerne flere tusen spambots. Jeg ønsker å finne opp en skikkelig smart dings og bli millionær via patentet. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Du finner opp en dings og blir millionær. Men du glemmer at du bor i Norge, hvor du må betale skatt for hver minste jævla ting, noe som gjør at du gir opp prosjektet ditt, slenger deg på sofaen og sover i stedet. Jeg ønsker å bli langtransportsjåfør. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Du blir det, men pga. mangel på jobb blir du nødt til å flytte til andre kanten av landet for å finne noe. Jeg ønsker å være 20 igjen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Du blir 20 igjen. Men samtidig blir resten av befolkningen 90 år, og du er dermed den eneste 20 år gamle personen i verden. Jeg ønsker å sove lenge i morgen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Ønsken din er oppfylt, men desverre en snik morder har kommet inn på rommet ditt mens du sov. Vil i fred. Ønsker at jeg fant opp en tidsklokke, for å reise i tiden. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Du finner opp en, men dessverre fungerer ikke tidsinnstillingen skikkelig og du havner i dinosaurtiden og blir spist. Jeg ønsker å få en skikkelig hot dame som nabo. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Du får en virkelig hot dame som nabo. Men eneste grunnen til at hun er hot er fordi hårføneren eksploderte og hun står nå i flammer. Jeg ønsker at Island skal bli verdensmestere i fotball. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 (endret) Islenderne blir verdensmestere, ikke bare verdensmestere, universets beste. Ingen tørr å konkurere med Islenderne, til slutt dør fotball grenen dør ut. Jeg ønsker å sitte på ryggen til Mr SuperGomp når han flyr. Endret 25. juni 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Gratulerer. Dessverre flyr han over en vulkan og du detter oppi og dør. Jeg ønsker å bli flink til å tegne. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 (endret) Du er super flink til å tegne, men du klarer av en mystisk grund å knække vær penn/blyant du tar i. Jeg ønsker å bli reddet av Mr Supergompe opp fra vulkanen jeg datt ned i, før jeg detter nedi å dør. Endret 7. juli 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Gratulerer igjen. Jeg redder livet ditt. Dessverre betyr dette at du er i evig gjeld til meg, og skal betale 150 000 hver uke. Jeg ønsker å få fri fra jobb senere i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 (endret) Ønsken din er oppfylt, men du havner i en arbeids ulykke på samme dag du tar ferie. Og må desverre tilbringe hele ferien din på sykehuset.Jeg ønsker at alle pokemonene var livredde for meg, uansett hvilken pokm spill jeg spiller så løper de i frykt fra meg. Sånn at jeg ikke får fange noe som helst. Endret 8. juli 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Alle pokemonene blir livredde for deg. Faktisk så redde at de hopper ut av spillverdenen, og dermed eksisterer den ikke lenger. Jeg ønsker å kaste et viskelær på noen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 (endret) - Kastet du dette viskelæret på meg, den store lederen av B-Gjengen? Nå skal jeg denge deg. Jeg ønsker å bli verdens kjente spillmorder. :tease: lol Endret 9. juli 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Du blir en kjent spillmorder. Dessverre er det de fysiske spillene du dreper/ødelegger, noe som sørger for at ingen noensinne kan spille noe som helst igjen. Jeg ønsker å få latterkrampe. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 (endret) Ønsket ditt er oppfylt, du ler ræva av deg resten av ditt liv. Så mye at du ikke klarer å spise og drikke ordentlig. Jeg ønsker å sove snart. Endret 10. juli 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 Du får sove. Men dessverre er det på en humpete, varm og bråkete buss slik at du våkner hele tiden. Jeg ønsker å bli 100% lykkelig med livet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 (endret) Gratulerer, du er nå blidt verdens lykligste mann. Men alt du gjør gjør deg lykkelig, men ikke for andre. Samtidig du blir mer lykkelig så blir andre mer ulykkelig. Tilslutt vil verden bli 99,999 999% trist og ulykkelig sted. Jeg ønsker å bli som ham Spawn. Endret 11. juli 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Gratulerer. Du blir som "Spawn", hvem enn det er. Dessverre faller populariteten kraftig, og bladet sluttes å produsere. Jeg ønsker å ha bobleplast tilgjengelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå