Evil-Duck Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Du får en gryte med gull, men den er for tung, så du klarer ikke å bære den, og det er dessverre ikke mulig å flytte gullet uten å flytte gryten Jeg vil fortsatt ha moped lammen NÅ!! 8757954[/snapback] du får mopedlappen, men desverre så viser det seg at du var en ræva sjåfør og du kjører på en unge og mister førerkorte , og forsikringen jalt ikke pga trimmet moped og du blir ruinert for resten av livet dit jeg ønsker meg verdens kraftigeste høytalere som umulig kan skade meg på noen som helst måte Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 du får dem, men det tar strømmen fra hele verden, så du sitter uten strøm Jeg ønsker meg en moped som er altfor tung å hente av purken xD Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Oppfylt, men den er også alt for tung til å kjøre med Jeg ønsker meg et tog Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Oppfylt, men den er også alt for tung til å kjøre med Jeg ønsker meg et tog 8759401[/snapback] Oppfylt, du får et gammelt, opprusta, ubrukelig tog. Jeg ønsker meg at noen andre tar mitt ønske. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Oppfylt, men kim hadde lyst så det skjønte vi ikke en drit av:P Jeg vil at Bleach ska bli orgentlig film! Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Oppfylt, men aldersgrensa var 15 år så du får ikke se den Jeg ønsker at havet blir til grøt Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Havet blir til grøt, men de sultne barna i Afrika spiser den opp før du får smakt på den.. jeg ønsker meg 100Mb internettlinje hjem Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Oppfylt, men det var bare inn... Ingenting ut, så du fikk ikke brukt det til noe. Jeg ønsker at sola blir til ketchup Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Sola blir til ketchup, men det er bare billig McDonals-ketchup! Jeg vil ha en katt som kan trylle Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Det får du, men så tryller den av deg beina. Eg vil ha ein blå ballong. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Det får du, men ballongen treffer en spiker og sprekker jeg vil ha en fin helg Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Det får du, men ballongen treffer en spiker og sprekker jeg vil ha en fin helg 8761349[/snapback] Du får en fin helg, helt til du finner ut at du er syk og må ligge til sengs med feber resten av helga. Jeg ønsker meg noe å spise. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Du får noe å spise, men jeg sier ikke hva Jeg ønsker meg Highwind! Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Du får noe å spise, men jeg sier ikke hva Jeg ønsker meg Highwind! 8761434[/snapback] Du får Highwind, ein kjeks frå Skotland. Eg ønsker meg ei transportabel seng. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Oppfylt, men sengen viste seg å være en fakirseng. Jeg ønsker meg ubegrenset tilgang til sukkerholdige ting. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Oppfylt, men sengen viste seg å være en fakirseng. Jeg ønsker meg ubegrenset tilgang til sukkerholdige ting. 8761815[/snapback] Oppfylt, men alt viser seg og være mange år gammelt. Jeg ønsker meg... Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Og det går i oppfyllelse.. Jeg ønsker aldersgrense på forumet Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Oppfylt, men det viste seg at mange som var under aldersgrensa var leet haxors som faktisk klarte å hacke forumet å erstatte det med et visst bilde for evig og alltid... Jeg ønsker meg en snøengel Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Det blir aldersgrense, men den blir på 30, så bare øivind_dahle får tilgang.. Jeg ønsker meg en ny telefon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå