N-4K0 Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Du blir en helt, men dessverre etter din død etter at du redder en unge fra å bli påkjørt og selv havner under lastebilen. Jeg ønsker meg en traktor. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Du får en traktor. Dessverre er det bare en leketraktor på størrelse med hånden din. Jeg ønsker å spise hva jeg vil når jeg vil uten å bli tjukk. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Du får ønsket ditt, men du blir like påvirket av fettinntaket og får blodpropp. Jeg ønsker at tidsreiser var mulig. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Det er mulig. Men kun i tre sekunder hver 20ende år. Jeg ønsker å si ha en fin dag til Macverk. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Du får sagt det, men knuser uheldigvis et speil og får sju års ulykke. Jeg ønsker Mr supergomp en fin bursdag neste gang han fyller år. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Han får en fin bursdag. Dessverre blir du ikke invitert. Jeg ønsker at Brønnøysund blir invadert av svenskene. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Det blir oppfylt, men svenskene finner ikke noe av interesse her og drar hjem igjen. Jeg ønsker at jeg kunne se inn i fremtiden. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Du kan det. Dessverre mister du et år av levetiden din hver gang du gjør så. Jeg ønsker å ha en sjokolademelk her og nå. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Du får en, men mister den i gulvet etter én slurk. Jeg ønsker at jeg hadde en skikkelig god kake foran meg nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Her verse god, en råtten gammel kake. Ønsker å binne kjønnsorganet med bondagetape. :ph34r: Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Gratulerer, din penis er nå bundet fast. Dessverre til en stolpe og du kan aldri få den løs. Jeg ønsker å få mer lønn Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Du får det, men skatteprosenten din blir økt pga. økt inntekt. Jeg ønsker å få prøvekjøre en Lamborghini. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Du får lov til å prøvekjøre en Lamborghini. Men kun på en forferdelig dårlig norsk skogsvei, hvor det er garantert at bilen blir ødelagt. Jeg ønsker å dra tilbake til barndommen hvor livet var fint, og ikke bød på utfordringer. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Det skjer, men du opplever et tidsparadoks som innebærer at du lever i din nåværende kropp, sammen med familien og ditt yngre jeg. Jeg ønsker at alle krigene tar slutt. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Alle krigene tar slutt. Dessverre er det en meteor som står bak, og alle på jorda dør. Jeg ønsker å bli flink til å lage mat. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Herre gud, hvordan kan det ha seg at du er så god på å lage mat, selv om gjestene dine klager på brente maten din? Neste gang du inviterer gjester på middag, da går huset opp i fyr. Jeg ønsker å ha en 1 meter lang penis sånn at jeg kan ha anal sex med meg selv. :rofl: Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Gratulerer. Ønsket ditt blir oppfylt. Dessverre blir du brutalt voldtatt av deg selv og dør raskt av blodtap. Jeg ønsker meg et bursdagskort til min neste bursdag Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Du får et kort, men dessverre tok giveren feil kort og du får et "Kondolerer"-kort istedet. Jeg ønsker å se et stjerneskudd på himmelen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Du ser et stjerneskudd som suser over himmelen. Dessverre er du så opptatt av å se opp på himmelen at du ikke ser galningen som sniker seg mot deg med kniv i hånden. Hvil i fred. Jeg ønsker at ulven får leve fritt i Norge. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Det får den, med det resultat at den dreper så mange sauer og andre husdyr for mat at erstatningskravene får staten til å gå konkurs. Jeg ønsker at månen var nærmere jorda sånn at fullmånen så mye mer spektakulær ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå