Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Du får en helt ny brukt-PC, og den er enda verre enn den du har nå. Jeg vil veldig gjerne ha en 35mm-adapter (M2). Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Det får du, men den er knekt. Vil bygge pc snart. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Du bygger en pc, men den rebooter hver gang du trykker space, så du gråter mye Jeg vil ikke dø ung ;D Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Du ender opp med å bli udødelig, samtidig som du får en uhelbredelig sykdom som gjør at du må leve med uutholdelige smerter. Jeg vil ha noe koselig noe Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Du får en liten kattunge ! Den kryper rundt på senge din og pjusker seg ! Men så, en dag gir du den litt kylling og den forvandler seg til en feit grevling uten pels som fotfølger deg i 3 uker før den svulmeropp til trippel størrelse og eksploderer utover hele rommet ditt. Jeg vil designe mitt eget sykkeldekk sammen med dekkprodusenten Michelin. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Det får du, men dekket sprenges i trynet ditt under konstruksjonen. Vil bestille komponenter til ny pc snart Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Du bestiller idag men siden du bestilte fra vil ikke sende deg delene før om ett år. EDIT: Oops, glemme ønske er smart. Ønsker meg hukommelse! Endret 29. mai 2008 av Lednar Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Det kan du få men da vil du huske alt du opplever hver eneste dag i detalj form og. Jeg ønsker meg Penger til mc. . Endret 30. mai 2008 av PixlFace Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Du skulle få en Panger til mc, men uheldigvis aner ikke jeg hva det er, så jeg gir deg Penger i stedet. Men uheldigvis så er de i tyske mark fra rundt 1913, som ikke er verdt noe, hverken som penger eller som samlerobjekter. Jeg ønsker meg store muskler. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Du får deg et superman karnevalkostyme Vil ha en blå kongo Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Du får Kongo, men det er svart og befolkningen gjør opprør og styrter deg Edit: Skulle ønske jeg visste hva en blå kongo er. Endret 30. mai 2008 av SondreOverby Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 en grinat person sier til deg Just fucking google it! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Blå KongoTross sitt eksotiske navn og utseende, dyrkes Blå Kongo i Norge. Den trives utmerket i Sør-Norge, spesielt i det milde kystklimaet fra Vestfold til Sørlandet. Denne store, ujevne potetknollen er en av de mest spennende sortene vi har. Først og fremst på grunn av den dype, blå-lilla fargen som ikke pryder bare skallet. Også potetkjøttet er kraftig blått, med enkelte hvite fargeringer. Blå Kongo smaker utmerket av rotfrukt, og det melne kjøttet inviterer til å prøve seg frem med nye, spennende varianter. For eksempel blå jeg ønsker meg valuta Lenke til kommentar
beerformyhorses Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 jeg ønsker meg valuta Du får valuta, men den blir devaluert. Jeg ønsker meg en husholdningsslave Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Du får ein hushaldningslave, men ho doblar som kone, og du er ikkje lenger herre i egen heim. Bryt du pakta, mistar du heimen. Eg vil ha ein sykkel. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 du får ein, uten hjul og styre! ønsker meg guitar hero4 Lenke til kommentar
beerformyhorses Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 du får ein, uten hjul og styre! ønsker meg guitar hero4 Du får guitar hero4, men en produksjonsfeil har ført til at den eneste sangen du kan spille er Spice Girls' Wannabe Jeg ønsker meg en hvit jul Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 joa, albino jengen samler seg i stua di! ILL TELL U WHAT I WANT WHAT I REALLY REALLY WANT! vil ha masse raketter til nyttår Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 du får det, men får så mange bøter at du blir blakk jeg vil ha 1 million liter med grønnsaksuppe Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 du får det, men din jobb er å frakte det det til uland. Jeg vil ha fri hver eneste dag Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 ja, men du lever i konstant smerte grunnet sykdom, du er sykemeldt! jeg vil ha konsoll til jul! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå