Coffey Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Du får hele bunten. Men, når du da setter deg ned for å bruke dette greier du aldri bestemme deg for hva du vil ha. Du ender med å bli funnet død på sofaen av forgifting av blekket etter at du har spist opp 4,2 millioner kroner i 1000 lapper. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Du skulle vel ikke komme med et nytt ønske da Koffein ? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 xersess stikker av med ønske. Eg ønsker meg 4 spørsmål som begynner på H. Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Du får 4 spørsmål, men ingen av dem begynner på H siden personen du får dem av har svært alvorlig talefeil. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Det blir sommerferie, men du må på sommerskole Jeg vil ha ingenting Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Det får du og. Men ingenting er vakuum, så du mister alt. Jeg ønsker meg en blå ballong. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Du får en blå ballong, men naboens irritasjon går ut over den blå ballongen fortere enn du kan si "Appelsinskrellemaskin", og blir til en rød ballong. Du blir deprimert og stenger deg inne på dass i fire og en halv time og dør av hjertesvikt etter konstant aggresjonsutbrudd innvendig. Vil at Chelsea stikker av med seriegullet foran alle stygge manu-supportere Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Det skjer nok ikke, alle overbetalte folk me IQ`n skrevet på ryggen blir bortført av en ufo Jeg vil ha en opptrent killer hamster Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Du får en morder hamster istedet. Han lever med din side i 2 år før han dreper deg ved å gnage av deg skallen ! Jeg ønsker meg fullt paintball utstyr ! Lenke til kommentar
Kon o3o Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Du får utstyret, men drakten er for liten, og geværet funker ikke Jeg ønsker meg ukesbilletter til Hovefestivalen i sommer Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Du får billetter til Hovefestivalen, men så fort du har kommet kjører en van ved siden av deg... du tenker "Hmm, dette må jo være tatt ut fra film?" og før du vet ordet av det hopper Ane Brun ut og kidnapper deg! Hun kjører deg helt til Luxembourg der du må sitte og høre på gitarspillingen hennes til ørene dine råtner innvendig og ut.. og det tar sånn ca. en halvtime ;-) Jeg ønsker meg et hus.. men huset skal være stort! Endret 20. mai 2008 av Morten Porten Lenke til kommentar
Generic Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Du får Huset, Men det ligg midt i sahara!!!!!!!!!! Jeg ønsker meg ei kake. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Du får en stor kake ! tegnet på et A4 papir, du prøver å spise den, men setter papiret i halsen og svimer av. Du våkner dagen etterpå i en sykehusseng og inser at du har amputert begge bena og din høyre arm fordi legen din ikke kunne norsk. Jeg vil ha en 12 år gammel whisky. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Whisky er en 12 år gammel gutt fra Irland. Han har forelsket seg i deg. Jeg vil ha god mat, som ikke er fordervet eller som jeg på ett eller annet vis mister. Lenke til kommentar
Grasulf Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Du får god mat. Masse god mat. Så mye at den begraver deg og du drukner i makaroni og laks. Jeg vil at alle skal like meg Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Alle liker deg.Alle liker deg faktisk så mye at alle og enhver dreper hverandre for å være den som liker deg mest. Du sitter der alene i blodbadet. Jeg vil ha sex med Adriana Lima Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Det viser seg at en mann i Mexico heter Adriana Lima. Du får sex med han. Jeg vil ha en 6'er på eksamen jeg tok i dag. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Du får 6 på eksamen. Men lærern mista den, så du må skrive en ny Jeg vil bli tøffere enn toget Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Du blir tøffere enn toget...thomas-toget. Og DET skal ikke utrolig mye til. Vil ha ny pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå