Arinomi Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 On-topic: Du får arket, men det er forbannet med en syk trang til å påføre papirkutt på eieren sin. Jeg vil ha en kjæreste som ikke har noe med Snosjkov å gjøre. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Du får en kjæreste, men etterhvert finner du ut at det er vår alles brukermoderator; Jarmo :o Jeg ønsker meg en ny mobil Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Du får en ny mobil, en Nokia 5110 Jeg vil ha en ny bil, uten feil. Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Du får en ny bil uten feil, men den blir stjelt av ei vaskedame.' Jeg ønsker meg en 5 kilos tung pung. Endret 28. april 2008 av jonaz91 Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Det får du, mellom beina. Alt går tilsynelatene bra helt til du skal prøve deg på trampolinen. Du opplever å miste mandommen din. Jeg ønsker meg en ikke-giftig slange som kjeledyr ! Lenke til kommentar
TheThird Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Du får en ikke-giftig slange men det er en 30m lang anaconda og sluker deg og hele familien din levende. Jeg ønsker meg en ny jobb. Lenke til kommentar
Bryfjes Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Du får jobb som en renholds arbeider i kloakk systemet der du bor jeg skulle ønske ryggen min ble frisk igjen Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Ryggen din er fin den, bare synd resten av kroppen er ødelagt. Jeg ønsker meg en plante. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 En plante får du. Men selvfølgelig er det en kjøttetendeplante. Du er litt for stor for planten, men han spiser opp hamsteret ditt Jeg ønsker meg ingenting Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Du får ingenting, men i tillegg mister du alt. Jeg ønsker meg en ponni! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Du får en ponni, som kommer i deler, dessverre følger det ikke med noen byggningsanvisning. Jeg vil ha loff. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Loff får du, men den er tørr. (kreativt). Jeg ønsker meg surroundreciever som ikke har en strømforsying på linje med en Gameboy(alle typer medregnet), og er generelt i god stand. Endret 1. mai 2008 av Startfanet Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Du får surroundreceiver i god stand, men den er så fin at den blir stjålet den første natten... Jeg ønsker meg en leilighet 50 meter fra stranden på Seychellene.... Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Du får det, men det blir skylt ned av en flodbølge Jeg vil ha en pulevenninne Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Du får en pulevennine. Men hun ser ut som et fjell, og har hår både her og der. Jeg ønsker meg mer fritid. Lenke til kommentar
TheThird Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Du får masse vis av fritid, da du blir tatt for menneskesmugling og må sitte bak murene i 5år. Jeg ønsker meg en stor lcd tv jeg kan spille GTA Iv på. Endret 1. mai 2008 av TheThird Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 En stor TV som du kan spille GTA |V på får du, men mordi syns spillet er for voldelig og tar det fra deg. Jeg ønsker at jeg kunne fått rydde ubegrenset i et rom i kjelleren. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Du rydder og rydder og rydder, men ingenting skjer. Du holder på så lenge uten fremgang at det klikker for deg, du blir lagt inn på sykehus og havner i et slags koma, der du rydder mer. Du ligger der i 46 år og rydeer oppe i hodet ditt, og når du endelig våkner så befiner du deg i en kremeringsovn. Slutt. Jeg ønsker meg en dag med paintball, i byn på torganmenningne i Bergen ! Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Du får en dag med paintball i Bergen, men blir distrahert av en kjent norsk artist som onanerer. I vanvare skyter du ordføreren, som forviser deg til Trondheim! Jeg ønsker å vinne 14 millioner i Lotto! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå