Gå til innhold

Twisted Wishes Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Du får en surroundreceiver, men den er fra Eltax og har en strømforsyning på linje med en Gameboy. Dynamikken er dårlig og det samme er lydkvaliteten. Du hiver den og sitter der med skjegget i postkassa.

 

Jeg ønsker meg en blå ballong.

Lenke til kommentar

Du får GTA IV i morgen, men når du åpner esken ser du at de bare har sendt deg coveret. Derfor må de ettersende spillet, så du ikke får det tirsdag heller, men neste søndag så sent at du ikke får spilt det før etter skoletid mandag.

 

Jeg skulle ønske jeg kunne fly.

Lenke til kommentar
Du får GTA IV i morgen, men når du åpner esken ser du at de bare har sendt deg coveret. Derfor må de ettersende spillet, så du ikke får det tirsdag heller, men neste søndag så sent at du ikke får spilt det før etter skoletid mandag.

FY FAEN. Det hadde svidd så sykt.

Lenke til kommentar

Du får tyggis, men setter den fast i halsen, og hjertet ditt stopper. Din mor prøver å starte hjertet ditt, og klarer dette. Hun får også ut tyggisen. Uheldigvis brakk hun et av ribbena dine da hun ga deg hjertemassasje. Ribbenet stikker hull i galleblæra. det siver litt galle ut i blodet, som transporterer det til hjernen. Gallen legger seg på noen nerver i hjernen, og du mister evnen til å snakke.

 

Edit: Jeg ønsker meg 6 i alle fag på skolen

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar
Du får tre ønsker, men Snosjkov kidnapper deg og tvinger det til å ønske det du vil minst.

 

Jeg vil ha noen innlegg til, så har jeg 1337 innlegg!

 

Kraftig off topic, men nevner du snokssjkov eller hva faen i hælvette det er en gang til blir jeg så kvalm at jeg dør.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Du får tre ønsker, men Snosjkov kidnapper deg og tvinger det til å ønske det du vil minst.

 

Jeg vil ha noen innlegg til, så har jeg 1337 innlegg!

Du får 1337 innlegg, men så stjeler Jamo det.

 

Jeg skulle gjerne hatt ett stykk papir av typen A4; medium-stivt, uten hull.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...