paa99 Skrevet 14. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 Det får du, men jeg pissa på de. Ønsker meg noe som ikke er pissa på. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 Du får noe som er pissa på, men til gjengjeld er den tingen bæsja på. Jeg ønsker meg en SSD på 1 yottabyte. Lenke til kommentar
BorN Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 Du får SSD-en, men du søler kaffi på den, og den ender opp med en lagringskapasitet på 1 megabyte. Jeg ønsker meg en skikkelig fest! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 Du får en skikkelig fest, driter deg ut så alle ler av deg og går hjem. Jeg vil at sjokoladen skal bli enda billigere. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 Sjokoladen blir så billig at du får råd til ett tonn sjokolade for 10 kroner, og du kjøper selvsagt ett tonn med sjokolade. Du spiser all sjokoladen du kjøpte og dør av ekstrem overvekt (1000kg ++). Jeg ønsker meg salat. Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 Du får salat men den er full av kreft Jeg vil ha iphone Lenke til kommentar
aGal Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 Du får salat men den er full av kreft Jeg vil ha iphone Du får en iPhone, men den blir ødelagt etter som det "bare" er designet og ikke eier kvalitet blir den ødelagt før du får skrudd den på.. Jeg vil ha et rom på 30 kvm mot for de 12 kvm jeg har nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Guf syns du er utakknemlig og du får et rom på 2 kvm. Jeg vil ha 50kr Endret 17. mars 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 20. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2008 Du får 50 kroner i 500 10-ører som er gått ut. Jeg vil en mer fungerende hjerne, så jeg ikke glemmer ting hele tiden Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2008 Du får det, men det glemmer du uansett. Jeg ønsker meg.. en levende sofa! Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 20. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Du får en levende sofa, staten finner ut av det og den blir stemplet som ulovelig inportert kjæledyr. Soafen kommer i dyrehage hvor den chiller'n med den fleibede apekatten julius. Sofaen prøver seg på dama til julius og julius klikker. Sofaen har en fight to the death med julius og kommer ut som seierherre. Dyrehagen ser sofaen som potensielt farlig og dreper den. i mangel på ett sted og gravlegge sofaen, får du den tilbake død som en dronte. du slapper av i samme sofa, men den er ikke lenger levende Jeg vil ha en levende stol Endret 20. mars 2008 av Potetgullmann1 Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Du får en levende stol. Det er en elektrisk stol, og den lever av å drepe menesker. Du setter deg ned i den, og i 16 minutter opplever du en smerte så stor at ord ikke rekker til. Du dør etter 16 minutter. Jeg vil ha en et ekte Katana sverd. Ikke noe sånt tull som andre har. Et ekte et. Og et ekte Wakizashi, som er det lille "sverdet". Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 Du får eit sverd, men det lever. og du ender opp i 100 biter i ein søppeldunk, Eg ønsker meg den beste gamer PC-en som er laget.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 Du får den beste gamer PC-en som er laget, og den har vannkjøling, men den springer lekk og ødelegger alle delene. Jeg ønsker at noen gjør KRL-oppgaven min. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 Noen gjør KRL-oppgaven din, men de gjør den så dårlig at du får nedsatt karakter. Jeg vil at døgnrytmen min ikke skal blir helt ødelagt. Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Døgnrytmen ordner seg, men alle dine venner er oppe om natten og du kan bare spille ludo med bestemor. Jeg ønsker meg en Mercedes C-180 stv ! Endret 24. mars 2008 av Wickedlike Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Du får bilen, men når du skal hente den kommer det en afro-amerikaner å voldtar deg, deretter skaller han deg ihjel med den knallhare afroen hans som har en 7.3 meter omkrets. Jeg ønsker meg et liv. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Du får et liv, men oppdager et spill du blir avhengi av, og mister livet igjen. Jeg vil ha et fly. Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Du får flyet, på siden av det står det 4, 8, 15, 16, 23, & 42 og du styrter på en "øde" øy. Jeg ønsker at alle maurene på kjøkkenet blir borte. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 De blir borte, men i steden for får du en bi-kubbe på rommet ditt. Jeg ønsker meg en neglesaks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå