Insomniatic Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Du får sommerferie fra og med onsdag men den ender dagen etter og du får ikke ordentlig sommerferie til sommern Jeg ønsker meg hender av rustfritt stål så er de så tunge at jeg ikke kan bære dem Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Du får hender av rustfritt stål, men du klarer ikke å løfte hendene og dør... jeg vil at sommerferien skal starte NÅ!! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Du får hender av rustfritt stål, men du klarer ikke å løfte hendene og dør... jeg vil at sommerferien skal starte NÅ!! 8756046[/snapback] sommerferien din starter nå, men siden du mangler noen dager ender ud opp med stryk på eksamen og høyt fravær, om du går på skole da. Jeg ønsker meg å lære å steke bacon bra nok Endret 1. juni 2007 av chokke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Du får hender av rustfritt stål, men du klarer ikke å løfte hendene og dør... jeg vil at sommerferien skal starte NÅ!! 8756046[/snapback] sommerferien din starter nå, men siden du mangler noen dager ender ud opp med stryk på eksamen og høyt fravær, om du går på skole da. Jeg ønsker meg å lære å steke bacon bra nok 8756060[/snapback] Du lærer å steke det sikkelig, men du har brukt opp alt baconet. vil avskaffe norskfaget (VGS) xD Endret 1. juni 2007 av Slettet-v6cLnSOv3V Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Norsk er avskaffet, men til gjengjeld må du ha 12 timer matte i uka, utdypning i statslære og gym før skolen, hver eneste dag. Jeg skulle ønske mennesket hadde evnen til å fly. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Oppfylt, men det krevde enorm energi, så man må spise 500 kg mat hver dag. Jeg ønsker meg et piratskip Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 du får piratskipet, men det faller fra hverandre og naboen ler... Jeg ønsker at jeg hadde et fly! Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Du får et fly. Et modellfly, som du må bygge selv. Jeg ønsker meg en stein Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Du får en stein, men den flyt bort Jeg vil ha en million norske kroner som jeg kan gjøre det jeg vil men Endret 1. juni 2007 av Kontorstol Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Oppfyllt, men du får en gigantisk baksmell på 95% av formuen din Jeg vil ha en skikkelig dårlig pc! Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 det får du, men siden forledrene dine er så snille så kjøper de en ny en til deg å kaster den gamle jeg ønsker meg alt i hele verden Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Oppfylt, men ettersom det ikke er alle som vil gi fra seg tingene sine, ender du egentlig opp med ingenting Jeg ønsker meg en knust Icemat Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 det får du , men du skjerer av pulsåren din på de skarpe kantene å det blir blod overalt og du dør av blodtap :/ jeg ønsker meg en vakker og røff sangstemme Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Det får du, men for å få det må du få stemmeskifte en gang til og det varer i 58 år Jeg vil ha penger Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Det får du, men du får strupekreft. Jeg ønsker meg en saftig biff. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg ønsker meg en saftig biff. 8757733[/snapback] Det får du, men den var så saftig at den ble uspiselig. Jeg ønsker meg at dette ønsket ikke kan ødelegges samme hva dere sier. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Oppfyllt, det blir ødelagt av noen andre. Jeg ønsker meg et roflcopter! Edit: feil Endret 1. juni 2007 av Emilthakid Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Du får et roflocopter, men de som lagde det synes LoLcopter var bedre! Jeg vil ha en bil som ikke kan skje noe med! BARE gode ting Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Oppfylt, too bad du ikke har førekort + at du ikke har råd til brensel Jeg ønsker meg en gryte med gull Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Du får en gryte med gull, men den er for tung, så du klarer ikke å bære den, og det er dessverre ikke mulig å flytte gullet uten å flytte gryten Jeg vil fortsatt ha moped lammen NÅ!! Endret 1. juni 2007 av Kontorstol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå