Gå til innhold

Twisted Wishes Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

du får en liten kåt ponni som prøver å voldta alt som rører seg.

Det ender med at mens du er i full galopp, faller av ryggen og brekker begge beina. Du kan ikke bevege deg og er hjelpeløst offer for en pervers ponni. Den enkle versjon: Du mistar møyndomen.

 

I wånne tåk english laik the solberg's

Lenke til kommentar

Ønsket ditt går i oppfyllelse !

 

Du og de rundt deg har det morsomt i uker framover, selv om du nesten stryker i engelsk uttale. Du tror du lever det gode liv, men så på en ferietur til spania. På en liten ferge med 50 pasasjerer. Så går noe galt, det brenner overalt ! Folk roper i panikk ! Du prøver febrilsk å redde de, men ingen skjønner hva du prøver å si ! Forvirret sklir du på det våte gulvet og slår hodet i en metall kant. Overskriftene følger dagen etter med "37 personer drept i fergefolis". Er du fornøyd nå kansje ?

 

 

Jeg ønsker meg tidelig påskeferie. Så istedet for at det starter på fredag, så starter den imorgen ! Også vil jeg ha en Pepsi Max boks !

Lenke til kommentar

Det forblir varmt ut, faktisk blir det varmere, noe som fører til at enda flere barn i Afrika sulter, polene smelter og Austevoll blir slukt av havet.

 

Jeg ønsker at påskeferien kunne være en uke lengre, slik at jeg både kunne være hjemme og hos faren min..

Lenke til kommentar

ønske ditt går i oppfyllelse!

 

men på veien til faren din, blir du utsatt for ein front til front kollisjon som ender opp med at du blir hjerne skadet, og faren din må pleie deg resten av livet.

:ph34r:

eg ønsker meg ein skrutrekker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

du får lov til å gå hjem, men på veien blir du kidnappet og fanget i et hus på Austevoll...

 

jeg vil at home and away slutter å rulle på tv2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...