xersess Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 det får du men komedie filmen suger, og drikke-varene er utgått på dato. eg ønsker meg noke som ikkje finnes Lenke til kommentar
Q__Q Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Det får du, men det blir til "kjedelig" og da finnes det. Eg ønsker meg en ponny O_O Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 du får en liten kåt ponni som prøver å voldta alt som rører seg. Det ender med at mens du er i full galopp, faller av ryggen og brekker begge beina. Du kan ikke bevege deg og er hjelpeløst offer for en pervers ponni. Den enkle versjon: Du mistar møyndomen. I wånne tåk english laik the solberg's Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Ønsket ditt går i oppfyllelse ! Du og de rundt deg har det morsomt i uker framover, selv om du nesten stryker i engelsk uttale. Du tror du lever det gode liv, men så på en ferietur til spania. På en liten ferge med 50 pasasjerer. Så går noe galt, det brenner overalt ! Folk roper i panikk ! Du prøver febrilsk å redde de, men ingen skjønner hva du prøver å si ! Forvirret sklir du på det våte gulvet og slår hodet i en metall kant. Overskriftene følger dagen etter med "37 personer drept i fergefolis". Er du fornøyd nå kansje ? Jeg ønsker meg tidelig påskeferie. Så istedet for at det starter på fredag, så starter den imorgen ! Også vil jeg ha en Pepsi Max boks ! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Påskeferien starter i morgen, men begynner igjen på tirsdag. Jeg ønsker at det forblir varmt ute, kanskje varmere også. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Det forblir varmt ut, faktisk blir det varmere, noe som fører til at enda flere barn i Afrika sulter, polene smelter og Austevoll blir slukt av havet. Jeg ønsker at påskeferien kunne være en uke lengre, slik at jeg både kunne være hjemme og hos faren min.. Lenke til kommentar
Q__Q Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 ønske ditt går i oppfyllelse! men på veien til faren din, blir du utsatt for ein front til front kollisjon som ender opp med at du blir hjerne skadet, og faren din må pleie deg resten av livet. eg ønsker meg ein skrutrekker. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Du får en skutrekker. Du våkner dagen etterpå med vondt i rompa og en nisse under senga. Du får dine mistanker. Jeg vil hjem fra skolen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 du får lov til å gå hjem, men på veien blir du kidnappet og fanget i et hus på Austevoll... jeg vil at home and away slutter å rulle på tv2 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Det slutter på TV2, men dessverre blir huset ditt omgjort til en kino med Home & Away 24/7. Jeg vil ha en kebab som ikke er forgiftet og alt det der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 du får en kebab. men jeg pissa i den. eg vil ha alle episodane av hotel cæsar på dvd. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Det får du, med en feeeeeeet ripe eller 200 i platene... Jeg ønsker en JallaMario! Endret 13. mars 2008 av Lednar Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 Ahhh jeg og min tyske fetter kommer og voldtar deg. Jeg ønsker meg mer fleinsopp. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 Det får du, og du blir helt stein og ser rosa elefanter som flyger rundt. Klassekameratene dine blir om til pittesmåe chihuahua som danser rundt miniskjørt. Jeg vil ikke ha JallaMario denne gangen -_-" Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 Du får en uansett.... Jeg vil ha mer cola Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 Du får pepsi i en cola flaske, kjenner du forskjellen mon tro? Jeg vil ha en gakk gakk, altså, en badeand! Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Du får en monsterbadeand som spiser deg og alle dine venner, samt foreldrenes hytte og din farfars bil ^^ Jeg vil ha cola. Jeg trenger cola! Jeg er avhengig! JEG DØØR! Endret 13. mars 2008 av Hagr Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 Du dør.. Jeg ønsker meg en kebab av gull. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 14. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 du får kebab av gull, du blir sulten, du dør. eg ønsker meg ein tacowrap av sølv Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 Du får en tacowrap av kvikksølv og dør av kvikksølvforgiftning. Jeg ønsker meg penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå