Gå til innhold

Twisted Wishes Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får en magisk takrenne som lever sitt eget liv, og all fuglebæsj, alle råtne blader, sur nedbør og en og annen død fugleunge inn igjennom vinduet på soverommet og rett ned i senga.

 

Jeg ønsker meg mer pepsi og et par søndager færre i uka! -.-

 

EDIT: Og en drage :D

Endret av Hagr
Lenke til kommentar

Du får en pepsi, to færre søndager i året og en drage.

 

Men dragen din drikker pepsien din og dør. Drager skal ikke drikke pepsi !

Og universets lover tillater ikke endring i tid. Hele verden blir sendt inn i en dimensjon som er ukjent. Der lever vi til universet tar slutt, flytene rundt i et svart hull.

 

 

Jeg ønsker meg et nytt objektiv til kameraet mitt, et gratis fallskjerm AFF kurs ( da kan jeg hoppe uten insturktør ) og en slush !

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

du får aff-greiene dine, hopper ut, søler slush på objektivet så det blir ødelagt også banner du til gud og dermed gjør han fallskjermen din defekt : )

 

xeress: thats mai point

 

 

jeg vil ha en lvl 70 healing specced shaman

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Du får en dvergpingvin som kan happy feet dansen. Men den blir klemt ihjel av to store pingviner.

 

Jeg ønsker meg Assassins Creed til PC

Lenke til kommentar

Du ønsket deg Assassins Creed til pc. Utviklerene haster seg med å gi ut spillet, det kommer ut butikken og du får 99% rabatt. Men i alt hastverket så har de oversett en masse bugs. Spillet er faktisk så buggete at pcen din kortslutter. Du har dessverre ingen garanti og sitter igjen uten pc, uten spill, og i mørket.

 

 

Jeg ønsker meg en sixpack med Bud Light, en utrolig morsom film og litt ekstra peng på kontoen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Du får ferie, reiser til Pakistan, men du har på deg et tørkle, noen pakistanere drar deg inn i en bil å du blir solgt som sex gimp slave i Uganda.

 

Jeg vil ha en ny pakke tyggis

Lenke til kommentar

Ønsket blir oppfylt. Du bruker den godt, og du er da verdens heldigste person.

Men etter et par uker med denne fordelen, så er du blitt for vandt med den. Du vandrer rundt i byen, og idet du skal gå over et gang felt så tror du at du er synelig, men det er du ikke. En buss kommer i full fart og treffer deg. BANG ! Hjernen din ligger smørt utover gangfeltet.

 

 

Jeg ønsker meg to sekspakninger med Bud Light, en Fanta Apple&Pear og en komedie film på dvd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...