Velociraptor Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Du finner et nettsted som sender denne episoden av LOST i HD kvalitet ! Dessverre for deg så varer den bare 22 sekunder hvor den informerer at LOST ikke lenger vil bli å se på tv eller dvd, da alle resursene var brukt opp og alle skuespillererne sluttet. Som mange andre på forumet ønsker jeg meg en ny og bedre pc ! Men jeg vil også ha en 22" HD-klar skjerm ! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Du får en ny bra PC men det viste seg at du hadde havnet i 2001 så PCen var ikke så bra alikevel, skjermen mistet du på veien til 2001 Jeg ønsker brukeren som poster i denne tråden etter meg Lenke til kommentar
Depressure Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Det får du, men du merker meg ikke og dessurten er jeg mann. Jeg ønsker meg ny bil Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Det får du. En knallrosa bil med kufiolilla flekker. Du blir neppe den kuleste, men garantert den som blir mest flirt av. Have fun! Vil ha en ordentlig hukommelse. Ikke den gullfiskhukommelsen jeg har nå altså =| EDIT: Glemte å ønske noe xD Endret 12. februar 2008 av Lednar Lenke til kommentar
xersess Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Det får du, å kommer på at du hadde glemt å skru av gassovnen sist gang du var på hytta. eg ønsker meg masse lekser, alle dager! Lenke til kommentar
564215 Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Du får masse lekser, og blir overarbeidet. Så du lærer ikke en dritt. Jeg ønsker at jeg slipper å betale for den nye PC-en jeg skal få meg. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 Faren din betaler alt. Men tar ukelønnen din for ett år. Må nesten ønske meg en hytte som kan brenne Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 Du får en hytte som ikke kan brenne, og ikke kan rives, som står på universitetets eiendom uten gyldig byggetillatelse. Du blir dømt til å ødelegge hytta bit etter bit med tenna. Jeg ønsker meg en ekte Coca Cola (ikke noe sånt RC-crap) Lenke til kommentar
aGal Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 Du får en hytte som ikke kan brenne, og ikke kan rives, som står på universitetets eiendom uten gyldig byggetillatelse. Du blir dømt til å ødelegge hytta bit etter bit med tenna. Jeg ønsker meg en ekte Coca Cola (ikke noe sånt RC-crap) Jeg leser feil, du får en Coco Cola (cola med kokkosnøttsmak, vet ikke om det finnes) Jeg vil ha en blå balong som skal være "made in Hong-Kong" av en liten chingchong som digger dong.. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 Du får en blå balong som er "made in Hong-Kong", og opprinnelig er en dong og som nylig ble brukt av chingchong... Jeg vil ha en rød kjærlighet på pinne.. (slikkepinne om du vil) Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Du får en Chupa Chusp ! Den er stor og rød ! Og utrolig god. Og den varer i rundt 2 timer. Men du blir så over begeistret at du glemmer hvordan man bruker en sånn, du ender opp med å stikke den i munnen feil vei og den setter seg fast i halsen. Du hopper ferbrisk rundt i rommet, mens du prøver og utføre Heimlich manøveren på deg selv. Du giskper etter luft. *HOST* slikkepinnen fyker ut av munnen og lander med et lite paff på gulvet. Du ser på den, og den ser på deg. Du henter en hammer, du skal gjøre slutt på den. Du hever hånden, og *BAM* den knuser i tusen biter. Dette skulle bli din siste slikkepinn. Jeg ønsker meg et gavekort på komplett, en stok snikers skjokolada og et varmt ostehorn. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 detm får du, men ostehornet er så varmt at gavekortet tar fyr, og snikkersen smelter. eg ønsker meg ein god dag Lenke til kommentar
564215 Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Du får en god dag, men resten av livet ditt blir et helvete.. Jeg vil ha stooor tv! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Du får en tv så stor at du må sitte 50 meter ifra. Noe som gjør at du ikke hører lyden. Jeg ønsker meg badetemperaturer! O.o Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Du får badetemperaturer i venstre sko, og energien som brukes til å holde 28 grader i skoen taes selvfølgelig av lufta utenfor skoen og du fryser av deg høyre ben. Jeg vil ha en ødelagt telefon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Du får en som virker jeg vil legge meg Endret 27. februar 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
xersess Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 det får du, men du gjer det ikkje... eg ønsker eg bare kunne sjå 10 forskjelige farger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 du ser 10 forskjellige farger som er mørkere enn sort. og dermed er du på papiret blind. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) det får du________________men_______________. eg ønsker meg ein papir-rulator Endret 27. februar 2008 av xersess Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Datamaskinen klarte ikke å lese det. Forslaget ble derfor papir rotor. Du får den, og den blir lagt i skapet. Der blir det fuktig og det utvikler seg sopp i det. Du puster inn denne soppen i tre år og dør av sopp sporer som festet seg i lungene dine. Jeg vil ha en Yamaha R6 motorsykkel, en bankkonto med over 450 000 NOK på, en gratis tur for tre til Australia, hvor vi alle tre hopper i fallskjerm fra fly ! Også vil jeg ha en dykkermaske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå