Gå til innhold

Twisted Wishes Tråden


Anbefalte innlegg

Du finner et nettsted som sender denne episoden av LOST i HD kvalitet !

Dessverre for deg så varer den bare 22 sekunder hvor den informerer at LOST ikke lenger vil bli å se på tv eller dvd, da alle resursene var brukt opp og alle skuespillererne sluttet.

 

 

Som mange andre på forumet ønsker jeg meg en ny og bedre pc ! Men jeg vil også ha en 22" HD-klar skjerm !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det får du. En knallrosa bil med kufiolilla flekker. Du blir neppe den kuleste, men garantert den som blir mest flirt av. Have fun!

 

Vil ha en ordentlig hukommelse. Ikke den gullfiskhukommelsen jeg har nå altså =|

 

EDIT: Glemte å ønske noe xD

Endret av Lednar
Lenke til kommentar
Du får en hytte som ikke kan brenne, og ikke kan rives, som står på universitetets eiendom uten gyldig byggetillatelse. Du blir dømt til å ødelegge hytta bit etter bit med tenna.

 

Jeg ønsker meg en ekte Coca Cola (ikke noe sånt RC-crap)

 

Jeg leser feil, du får en Coco Cola (cola med kokkosnøttsmak, vet ikke om det finnes)

 

Jeg vil ha en blå balong som skal være "made in Hong-Kong" av en liten chingchong som digger dong.. :w00t:

Lenke til kommentar

Du får en Chupa Chusp ! Den er stor og rød ! Og utrolig god. Og den varer i rundt 2 timer.

 

Men du blir så over begeistret at du glemmer hvordan man bruker en sånn, du ender opp med å stikke den i munnen feil vei og den setter seg fast i halsen. Du hopper ferbrisk rundt i rommet, mens du prøver og utføre Heimlich manøveren på deg selv. Du giskper etter luft. *HOST* slikkepinnen fyker ut av munnen og lander med et lite paff på gulvet.

 

Du ser på den, og den ser på deg. Du henter en hammer, du skal gjøre slutt på den. Du hever hånden, og *BAM* den knuser i tusen biter.

 

Dette skulle bli din siste slikkepinn.

 

 

 

Jeg ønsker meg et gavekort på komplett, en stok snikers skjokolada og et varmt ostehorn.

Lenke til kommentar

Datamaskinen klarte ikke å lese det. Forslaget ble derfor papir rotor. Du får den, og den blir lagt i skapet. Der blir det fuktig og det utvikler seg sopp i det. Du puster inn denne soppen i tre år og dør av sopp sporer som festet seg i lungene dine.

 

Jeg vil ha en Yamaha R6 motorsykkel, en bankkonto med over 450 000 NOK på, en gratis tur for tre til Australia, hvor vi alle tre hopper i fallskjerm fra fly !

 

Også vil jeg ha en dykkermaske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...