Gå til innhold

Twisted Wishes Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du får dine 1.000.000.000$, men omtrent 13 minutter seinere stuper dollarkursen og pengene dine krymper inn til en verdi av en pose nonstop og en feit katt.

 

Jeg ønsker meg mer snø ute

 

"Den globale oppvarmingen" ødelegger vinteren din og det blir 30 varmegrader og sommer hele året.

 

Ønsker meg et lastebil lass med Urge.

Lenke til kommentar

Lastebil-lasset ankommer huset ditt, men dessverre er lastebilsjåføren alkoholisert nok til at han kjører ned postkassestativet du deler med nabolaget. Samlet, saksøker du og nabolaget lastebilsjåføren for uaktsom kjøring, men dere taper i retten. Siden det var du som startet det hele må du punge ut, og du betaler med...

 

Nettopp! ...et lastebil-lass med Urge.

 

 

 

Jeg ønsker meg en karriere innen noe som jeg vil se på som positivt, lønnsomt, motiverende og nyttig.

Lenke til kommentar

Pga dårlig forståelse av hva du nettopp skrev, så løsner dessverre en bolt et sted.

 

Bolten, hvilken oppgave er å sikkre motoren til en 747 motor som nå ligger 24 000 ft oppe i luften løsner og farer ned mot bakken. Idet du stopper for å ungå en sølepytt avgjør du skjebenen. Bolten treffer en tilfeldig forbipaserende person i hode og han dør.

 

Men fordi det å endre skjebenen motsier noen av naturens lover så blir du sendt gjennom en svart hull inn i en annen verden hvor du blir tvunget til å oppleve det å bli oppløst i lut.

 

 

Jeg ønsker meg en litt lengre vinterferie, hvor jeg kan viiirkelig slappe av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...