Campin Carl Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 du får Zelda: TP til Wii men du klarer og glippe wii-kontrollen inn i tv'en og der står du uten tv og en wii kontroll halveis inne i den som ikke funker lenger Jeg vil ha en valp Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Du får en valp, men valpen blir et stort svin av et dyr, og driter og pisser i hele huset ditt...før den spiser opp all maten og sprenger Jeg vil ha 1.000.000.000 $ Lenke til kommentar
alright Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Du får dine 1.000.000.000$, men omtrent 13 minutter seinere stuper dollarkursen og pengene dine krymper inn til en verdi av en pose nonstop og en feit katt. Jeg ønsker meg mer snø ute Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Du får dine 1.000.000.000$, men omtrent 13 minutter seinere stuper dollarkursen og pengene dine krymper inn til en verdi av en pose nonstop og en feit katt. Jeg ønsker meg mer snø ute "Den globale oppvarmingen" ødelegger vinteren din og det blir 30 varmegrader og sommer hele året. Ønsker meg et lastebil lass med Urge. Lenke til kommentar
BorN Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Lastebil-lasset ankommer huset ditt, men dessverre er lastebilsjåføren alkoholisert nok til at han kjører ned postkassestativet du deler med nabolaget. Samlet, saksøker du og nabolaget lastebilsjåføren for uaktsom kjøring, men dere taper i retten. Siden det var du som startet det hele må du punge ut, og du betaler med... Nettopp! ...et lastebil-lass med Urge. Jeg ønsker meg en karriere innen noe som jeg vil se på som positivt, lønnsomt, motiverende og nyttig. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 21. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2008 Du får det men så skjer dette 3 minutter senere Lenke til kommentar
mr. Zilter Skrevet 21. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg ønsker meg at alt var perfekt, til evig tid. Lenke til kommentar
BorN Skrevet 21. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2008 Det blir normalt at alt er perfekt. Ingenting er normalt, unntatt det perfekte. Det perfekte blir dermed det normale. (Tenk på den du!) Jeg ønsker meg et trommesett. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 Du får et trommesett. med ditt skinn som trommeskinn Jeg vil låne en bil til vestly så jeg kommer meg på dokka i pausa Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 Pga dårlig forståelse av hva du nettopp skrev, så løsner dessverre en bolt et sted. Bolten, hvilken oppgave er å sikkre motoren til en 747 motor som nå ligger 24 000 ft oppe i luften løsner og farer ned mot bakken. Idet du stopper for å ungå en sølepytt avgjør du skjebenen. Bolten treffer en tilfeldig forbipaserende person i hode og han dør. Men fordi det å endre skjebenen motsier noen av naturens lover så blir du sendt gjennom en svart hull inn i en annen verden hvor du blir tvunget til å oppleve det å bli oppløst i lut. Jeg ønsker meg en litt lengre vinterferie, hvor jeg kan viiirkelig slappe av. Lenke til kommentar
Heretique Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Du får det, men siden den er lang så overbokker du deg, og får ikke tid til å slappe av i det hele tatt. Jeg vil gjøre om tyskprøva jeg hadde på fredag. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Du får det, men siden den er lang så overbokker du deg, og får ikke tid til å slappe av i det hele tatt. Jeg vil gjøre om tyskprøva jeg hadde på fredag. Du fikk forandra den til 6- Ønsker meg fitte Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Du får moskva marit sin... i posten Jeg vil bli rik Lenke til kommentar
xersess Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) det blir du, men blir ikkje noke lykkeligare av den grunn, tvert imot Eg kunne ønske eg ikkje måtte skrive stil til i mårra Endret 28. januar 2008 av xersess Lenke til kommentar
BorN Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Du skulker, men må ta følgene av det, og får stryk i faget. Ønsker meg bil. Lenke til kommentar
knegg Skrevet 29. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2008 får bilen av den russike onkelen din medfølgande ei kommunist hue med sigd. du blir mistatt for onkelen din når du kjører ein tur og blir skutt til døde av hans gamle politiske fiender skulle ønske eg viste kva "8 x 15-pin seriell ATA strøm" betydde no Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Du får vite det og ender opp med å koble den opp på dildo`n noe som resulterte i at den vibrerte så fort at det ble brannsår og legebesøk på deg. Kunne ønske jeg kunne dra tilbake i tid å bli en samurai. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Ønske oppfylt. Du drar tilbake i tid, du blir en samurai. dessverre ble ikke samuraier så godt mottatt i england på 1800-tallet... Jeg ønsker meg en vegetariansk Big One pizza. x) Lenke til kommentar
xersess Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Det får du, men grønsakene som er brukt er avokado og squash. gode grønsaker, men passer vell ikkje heilt. eg ønsker meg ein farge Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Farge Jeg vil ha en appelsin... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå