xersess Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 i morgen blir i dag. men du sløser dagen vekk på runescape, og må på skulen igjen på mandag. Eg ønsker at heile pink floyd kommer å har konsert i Naustdal, og at eg får plass heilt fremme Lenke til kommentar
Kon o3o Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Du får plass helt fremme, vokalisten spyr HIV på deg Jeg ønsker meg Gerard Way. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Du får plass helt fremme, vokalisten spyr HIV på deg Jeg ønsker meg Gerard Way. Aner ikke hvem det er man han har ikke tid til å komme. Ønsker meg ny pc med 100 gb ram Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) *svosh* Ønsket er oppfylt men pcn kommer installert med Windows Xp Home 32bit.. Så da har du 96,7gb til overs som du ikke får brukt. Ønsker meg graut til middag i dag. Endret 14. januar 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Det får du, men dessverre er grøten en stuing av lever og grise testikler. Jeg ønsker meg en ny 52" tv Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Det får du, men dessverre er grøten en stuing av lever og grise testikler. Jeg ønsker meg en ny 52" tv Du får en 10" svarthvit reisetv. Ønsker meg lørdag hele året. Lenke til kommentar
methano Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Du ender opp i koma etter en affære med et såpestykke i dusjen på gay-day i svømmehallen; og våkner kun periodisk på lørdager! Jeg ønsker meg verdens største vaffel! Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Du får verdens største vaffel, men kjenner snart at du er sulten og vips.. der forsvant den Jeg ønsker meg puddersnø og sol til helgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Du får puddersnø og sol, men sola er alt for sterk, så det varer ikke lenge... Ønsker meg en kopp med varm kaffe. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Du får en kopp med varm kaffe og den er varm i 2 sekunder. Raskere internett på skolen plx Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Skolen får raskere internett, men på bekostning av dette må du miste det dere har hjemme. Jeg ønsker meg en babe. Lenke til kommentar
methano Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Du får deg en "babe", heldiggrisen Babe vel og merke. Denne blir tilberedt på en seng av vadmecum og kirsebær, med nydelige rosenkål til. Men herligheten mister du, og 34 illsinte bevere spiser opp alt! Jeg ønsker meg norges største samling av navlelo! Lenke til kommentar
Kon o3o Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Du får norges største samling navelo, men du må spise det. Jeg ønsker meg et tastatur som funker. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 du får et tastatur som fungerer men der mista du skjermen din Jeg ønsker at skolen er stengt pga snøkaos i morgen (i dag) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Det kommer så mye snø at skolen blir stengt, men huset ditt blir også så nedsnødd at det faller sammen. Jeg ønsker meg en bitch. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Skolen får raskere internett, men på bekostning av dette må du miste det dere har hjemme. Off-topic: Enda bra jeg ikke har nett hjemme... er onkelen min i nabohuset som har On-topic: Du får en transseksuell bitch. Jeg vil ha en datamaskin som jeg kan smadre. Og det blir ikke min egen dessverre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Du gir bort pcn din til en kompis som ber deg om å smadre den. Ønsker meg en klem av en forummoderator her inne. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Du får en klem av Jarmo, men han fester en lapp på ryggen din hvor det står "Spark meg!" Jeg skulle ønske at lønna mi hadde kommet litt fortere. Lenke til kommentar
methano Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Lønna kommer mye fortere, men forsvinner enda fortere. Jeg ønsker meg en ny bil! Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Du får en av kona til bursdagen men hun klarer og kræsje den dagen etter. Jeg ønsker med Zelda: TP til Wii ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå