Heimert-kongen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Du får det. Men du får ikke spise det. Jeg vil ha tilbake postkassa mi som naboen stjal i fjor. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 du får det etter å ha sprengt den jeg vil ha en laserpistol Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Det får du. I hodet. Etterpå slutter den å virke. Jeg vil ha et vanlig klasse B førerkort. Endret 30. desember 2007 av Me sjøl Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) du får det, men den gjelder bare sykler jeg vil ha en fyrverkerifilm Endret 30. desember 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Det har jeg gjort, siterte bare feil innlegg (fikset). Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 du får det, men den gjelder bare sykler jeg vil ha en fyrverkerifilm Du får det, men den er av deg med en rakett opp i rævva Jeg har lyst til å dra til Chamonix imorgen Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du gjør det men du kommer ikke inn Jeg vil ha bursdag i dag Lenke til kommentar
Heretique Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Du har det, men du fyller 100 år og dør. Jeg ønsker bort 5- kapittelsnaturfagprøva jeg skal ha i morra... Endret 9. januar 2008 av Heretique Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Då får slippe den, men må i stedet ha matteprøve i fem kapittler, i T1-matte. Jeg ønsker at danseundervisningen her jeg bor starter opp igjen snart. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Då får slippe den, men må i stedet ha matteprøve i fem kapittler, i T1-matte. Jeg ønsker at danseundervisningen her jeg bor starter opp igjen snart. det gjør det, men det er gått over til "River-dance" Eg vil bli brukermoderat på forumet Endret 9. januar 2008 av xersess Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Du blir brukermoderator, men blir mobba av alle de andre BM'ene pga dine totalt crappy BM skills. En dag får du en PM fra ilpostino, hvor han kaller deg en evneveik wannabe BM taper. Det blir for mye for deg, og du dreper deg selv ved å putte deg inn i vaskemaskinen. Etter ett halvt minutt sentrifuge på 120 grader sluttet hjertet ditt å banke. Jeg ønsker meg en vaskemaskin Edit: Svkiveleif Endret 10. januar 2008 av Alompi Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du får en vaskemaskin , men uten du viste om det hadde denne vaskemaskine en død mans sjel i seg , som var OND ! denne ødla alt som var inni den , og i det du bøyer deg inn for å ta ut de ødelagde tingene smeller døren igjen med en så stor kraft at den kutter deg av på midten , mens maskinen skrur seg på å prøver å se om den klarer å drokne deg før du blør ihjel !!! Jeg ønsker at jeg kunne absorbere alt som sto i ei bok bare med å ta på den ( altså at jeg lærte meg alt som sto i den) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du absorberer alt, absolutt alt. Du dør av blyforgiftning fra blekket. Jeg ønsker meg fortsatt Ida tilbake. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du får Ida tilbake, men det er feil Ida Jeg ønsker meg fri fra skolen imorra. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Du får fri. Men du får en stiloppgave om kristendommen som skal skrives. Min. 20 sider. HAVE FUN! Jeg vil ha en lur ting. Vet ikke hva, men ikke noe som kan gjøre meg syk, skade meg, eller får meg til å spy/bli dårlig. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Du får en lur ting, av form av en desperant (du har sett Harry Potter, right?) Uheldigvis går den til angrep på deg, og suger ut all livslysten din, og du går dessverre til nermeste bro og hopper ut, dette resulterer i død, dessverre... Jeg vil hjeeeem! Endret 11. januar 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
xersess Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 du kommer hjem. til eit nedbrent hjem.. eg ønsker at alle i verden får vite at wheelman har nettopp nådd 3333 inlegg. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Alle får vite det men en hær supergalatiske romvesener spiser han opp siden du sa det till alle Jeg ønsker og se Iron Man på premierdagen Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ønsket blir oppfylt, men strømmen går og de forsetter konserten ved å spille gammle westlife sanger. Jeg ønsker meg en ferie til et fjell med snø og et kjempe koselig hotell, hvor jeg møter noen veldig hyggelige folk. ( Og jeg skal være hemelig agent også ) Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Du får det, men blir anmeldt for å bryte kopirettighetene til filmen du vil etterligne. Jeg vil at imorgen blir i dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå