Gå til innhold

Twisted Wishes Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Då får slippe den, men må i stedet ha matteprøve i fem kapittler, i T1-matte.

Jeg ønsker at danseundervisningen her jeg bor starter opp igjen snart.

det gjør det, men det er gått over til "River-dance"

Eg vil bli brukermoderat på forumet :)

Endret av xersess
Lenke til kommentar

Du blir brukermoderator, men blir mobba av alle de andre BM'ene pga dine totalt crappy BM skills. En dag får du en PM fra ilpostino, hvor han kaller deg en evneveik wannabe BM taper. Det blir for mye for deg, og du dreper deg selv ved å putte deg inn i vaskemaskinen. Etter ett halvt minutt sentrifuge på 120 grader sluttet hjertet ditt å banke.

Jeg ønsker meg en vaskemaskin :p

Edit: Svkiveleif

Endret av Alompi
Lenke til kommentar

Du får en vaskemaskin , men uten du viste om det hadde denne vaskemaskine en død mans sjel i seg , som var OND ! denne ødla alt som var inni den , og i det du bøyer deg inn for å ta ut de ødelagde tingene smeller døren igjen med en så stor kraft at den kutter deg av på midten , mens maskinen skrur seg på å prøver å se om den klarer å drokne deg før du blør ihjel !!!

Jeg ønsker at jeg kunne absorbere alt som sto i ei bok bare med å ta på den :) ( altså at jeg lærte meg alt som sto i den)

Lenke til kommentar

Du får en lur ting, av form av en desperant (du har sett Harry Potter, right?) Uheldigvis går den til angrep på deg, og suger ut all livslysten din, og du går dessverre til nermeste bro og hopper ut, dette resulterer i død, dessverre...

Jeg vil hjeeeem! :p

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...