Alompi Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Du får appelsinjus, men den inneholder FRUKTKJØTT! Jeg ønsker meg ny pc, som ikke er dårlig eller gjør sånn at jeg dør eller blir skadet Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Du får det, men den blir knust under transport jeg vil ha en strikkmaskin Lenke til kommentar
564215 Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg leste feil.. Derfor får du en strikkemaskin.. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg vil ha en kopp Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Du får koppen min. Og du vet hvordan den er Jeg vil ha Almadora med på nyttårsfeiring. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Du får Almadora med på nyttårsfeiring, men Almadora er en 50 år gammel pedofil mann, aka ''Lommemannen''. Du fikk arr i sjelen etter den nyttårskvelden... Jeg ønsker at global oppvarming skal slutte Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Det slutter fordi det snur og blir til global nedfrysning aka istid sin fører til at over natten ligger det en isbre over deg og huset ditt. Jeg ønsker meg masse fyrverkeri. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 du får det i peisen som brenner jeg vil ha en profil Lenke til kommentar
aGal Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 du får det i peisen som brenner jeg vil ha en profil Jeg leser feil og du får en pedofil ! Jeg vil ha en bil ! Lenke til kommentar
Heretique Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Det får du, men med fire, flate dekk. Jeg vil ha en iPhone. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 du får det men den er iØdelagt jeg vil ha et glass med grus fra motorveien i tyskland Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Du får et glass ( ca 3-4 dl ) med grus som lå i veikanter ved autoban. Du blir tvunget til å svelge dette glasset med grus og du dør etter 4&1/2 time med thomastoget som ditt siste minne. Jeg vil ha en skikkelig god bue ( som i pil og bue ) bare nyere. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 du får det men den er mindre enn et knappenålhode jeg vil ha 1337 poster. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Du får 1337 poster, men da blir du en geek og får så tykke briller: <-----------------> Jeg vil ha paprikachips. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) du får det men de er fra kims jeg vil ha Lopadotemachoselachogaleokranioleipsanodrimhypotrimmatosilphioparaomelitokatakechymenokich epikossyphophattoperisteralektryonoptekephalliokinklopeleiolagoiosiraiobaphetraganopterygo (Link tilfelle en moderator er så skrudd i hue og gir meg 10% warn sånn at jeg har 90% warn) Endret 30. desember 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Du får en stor porsjon lopadotemachoselachogaleokranioleipsanodrimhypotrimmatosilphioparaomelitokatakechymenokich pikossyphophattoperisteralektryonoptekephalliokinklopeleiolagoiosiraiobaphetraganopterygo, men synes det smaker helt pyton. Mammaen din tvinger deg til å spise opp hele guffen likevel. Jeg vil ha en Creative Zen mp3-spiller! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 DU får det men så kommer en ny versjon så alle ler av at du har så dårlig jeg vil være 111 år ifølge profilen min Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 DU får det men så kommer en ny versjon så alle ler av at du har så dårlig jeg vil være 111 år ifølge profilen min Det blir du, men du blir det IRL også og du dør av alderdom. Eg vil at datamusa skal funke. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 den gjør det men bare på linux jeg vil ha et blåserør Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Du får et blåserør, men når du akkurat skal til å blåse i det kommer snubler du slik at du faller på røret og det går igjenom hodet ditt.. Jeg vil ha pinnekjøtt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå