564215 Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Eirikant skader ikke sitt nye barn.. men skader et gammelt barn heller, som ikke er sitt eget. Så havner han i fengsel og får ikke se sitt nye barn lenger, før det blir eldgammelt. Jeg vil at Eirikant skader sitt nye barn. (Eirikant: ikke ta det seriøst,jeg bare tuller ) Endret 23. desember 2007 av ZeroZ Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg skader mitt egen barn, dessverre tar det igjen å dreper deg når det blir eldre. siden du ga meg ideen, Jeg vil HA barn. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Du får trillinger Jeg vil ha masse harde pakker, og store harde pakker Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Det får du, men det er murstein. Jeg vil ha kattebæsj Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Du får mursteinene mine i hodet, og dør, dessverre Jeg vil ha masse harde pakker, og store harde pakker Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Det er igjen, murstein. Jeg vil ha gaver. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Du får murtsteinen min i gaver. Jeg vil ha masse harde pakker, og store harde pakker Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Du får masse esker fylt med avispapir. Jeg vil ha helt ny og bra mobiltelefon med mp3-spiller som ikke gjør at jeg dør eller blir skadd! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg vil ha helt ny og bra mobiltelefon med mp3-spiller som ikke gjør at jeg dør eller blir skadd! Du får min mobil, men jeg vil ha den tilbake og sender politiet på deg. Du havner i fengsel de neste 8 månedene. Jeg vil ha en tidsmaskin. Lenke til kommentar
jokkeS Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Du får en tidsmaskin men den bringer deg til Dinosaurtiden og du blir spist! Jeg vil finne en bra film! Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Du får en tidsmaskin men den bringer deg til Dinosaurtiden og du blir spist! Jeg vil finne en bra film! Du finner en bra film, men du har ingenting å se den på. Jeg ønsker meg en and. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Du får en and. Men den ble rein, og da ble den solgt til butikken, og der var den rådyr. Jeg vil ha filmen til jul Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Du får filmen, men mangel på Filmavspiller sørger for at du bestiller en tur/retur for 2 til roma med ryanair. Når du lander prøver du å finne en filmavspiller, dessverre er du på landet i italia. Og her finner du kun vingårderer og vin. Du drikker deg dritings på vinen å våkner dagen etterpå i senga til en 76 år gammel italiensk berte. Ho har blondt hår, rimelig fyldige lepper, dette er noe du har hatt en skjult fantasi om, du blir ikke så forskrekket. Men du har enda ikke noen filmavspiller, så du hopper på en buss til milano, hvor du egentlig bare finner såpe og overpriset H&M butikker. Du bruker retur biletten din som har plass til 2, du inviterer med deg den 76 år gamle berta med navnet Franciessa. Når dere kommer til Norge blir det bryllup. Hun importerer sakene sine fra Italia.. Å se der, hun hadde en gammel VHSspiller som kom med. dessverre er filmen på DVD. Jeg vil at tiden skal gå litt fortere idag. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Den gjør det. Men den går for fort. Jeg vil ha Eirikant Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Du får Eirikant i julegave, men blir fort lei av ham og kaster ham i søpla. Jeg vil ha 15.000 kr, nå! Endret 24. desember 2007 av A-Jay Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 du får det i 50øringer teipa igjen med gaffateip hver for seg. jeg vil ha mer julegaver. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Du får så mange gaver at du blir helt begravd i dem. Det tar to uker å grave deg ut, imens må du leve på urinen din og gavepapir. Jeg ønsker meg at søstera mi kommer hjem snart, så vi kan begynne med julefeiringen! Lenke til kommentar
knegg Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 søstra di kommer heim men blir påkjørt i oppkjørselen din, so det blir ingen julefeiring. Ønsker at pappa og broderen kjeme inn attende so vi kan opne julegåver Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Pappa og broderen kommer, og de får alle de fine julegavene mens alt du får er en pakke med truser fra tanta di. Jeg vil ha en god jul Endret 24. desember 2007 av A-Jay Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Faren og broren din kom inn i stua, men faren din var ganske beruset etter en halvliter akevitt , og snublet over juletreet deres. Alle kulene på treet knuste, og du og resten av familien måtte tilbringe resten av julaften på legevakta med glass splinter i de fleste kroppsdeler. Når dere endelig kom hjem, bestemte moren din seg for å konvertere familien til jødedommen , og brente alle gavene. Den eneste julegaven du fikk var en tvangs-omskjæring.Med pappas trofaste lommekniv. På kjøkkenbordet. Jeg ønsker å finne ut hva i helvete tofu er forno Sorry, ett par minutter for sein Endret 24. desember 2007 av Alompi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå