Gå til innhold

Twisted Wishes Tråden


Anbefalte innlegg

Eirikant skader ikke sitt nye barn.. men skader et gammelt barn heller, som ikke er sitt eget. Så havner han i fengsel og får ikke se sitt nye barn lenger, før det blir eldgammelt.

 

Jeg vil at Eirikant skader sitt nye barn. (Eirikant: ikke ta det seriøst,jeg bare tuller :p )

Endret av ZeroZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får filmen, men mangel på Filmavspiller sørger for at du bestiller en tur/retur for 2 til roma med ryanair. Når du lander prøver du å finne en filmavspiller, dessverre er du på landet i italia. Og her finner du kun vingårderer og vin. Du drikker deg dritings på vinen å våkner dagen etterpå i senga til en 76 år gammel italiensk berte. Ho har blondt hår, rimelig fyldige lepper, dette er noe du har hatt en skjult fantasi om, du blir ikke så forskrekket. Men du har enda ikke noen filmavspiller, så du hopper på en buss til milano, hvor du egentlig bare finner såpe og overpriset H&M butikker. Du bruker retur biletten din som har plass til 2, du inviterer med deg den 76 år gamle berta med navnet Franciessa. Når dere kommer til Norge blir det bryllup. Hun importerer sakene sine fra Italia.. Å se der, hun hadde en gammel VHSspiller som kom med. dessverre er filmen på DVD.

 

Jeg vil at tiden skal gå litt fortere idag.

Lenke til kommentar

Faren og broren din kom inn i stua, men faren din var ganske beruset etter en halvliter akevitt , og snublet over juletreet deres. Alle kulene på treet knuste, og du og resten av familien måtte tilbringe resten av julaften på legevakta med glass splinter i de fleste kroppsdeler. Når dere endelig kom hjem, bestemte moren din seg for å konvertere familien til jødedommen , og brente alle gavene. Den eneste julegaven du fikk var en tvangs-omskjæring.Med pappas trofaste lommekniv. På kjøkkenbordet.

 

Jeg ønsker å finne ut hva i helvete tofu er forno :dontgetit:

 

Sorry, ett par minutter for sein

Endret av Alompi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...