Almadora Skrevet 18. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2007 alle slutter når du slutter å prøve å få flest poster i tråden jeg vil vite meningen med livet Lenke til kommentar
jokkeS Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 Du får vite meningen med livet men blir drept fordi du vet det. (jeg kan si det men drepe deg greie) Jeg vil ikke trene idag! Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 du får ikke trene i dag, du er dødsyk resten av året jeg vil ha ost på chipsen min Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 du får ost på chipsen din, sånn ost Se nummer 5 Jeg vil ha de idiotiske geografileksene mine gjort før på fredag slik at jeg ikke stryker i faget. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 du får de gjort men blir busta fordi vaskebjørnene under sengen din gjorde dem jeg vil ha en tortila saus Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Du får tortilla saus, utgått på dato i 1985 Jeg ønsker meg en food processor Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Du får en food professor, nemlig en vitenskapsmann som kødder med maten din.. Jeg vil ha juletre(juletrær)... Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 du får det men den kommer etter nyttår jeg vil ha et arr på rompa Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Du fikk ett arr på rompa, jeg lagde det med en motorsag. Du blødde ihjel Jeg ønsker meg en kinesisk naken-hund Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 du får det. men du blir så seksuelt opphisset av å se på den så du voldtar den. på samme tid kommer naboen inn for å gi deg en "takk for at du er min nabo"-Gave. Men de ser hva du holder på med, så de anmelder deg til politiet. Du kommer i fengsel, og hunden blir tatt (Ja den ble TATT) av dyrebeskyttelsen. Jeg vil ha en julekalender som det ikke er noe i Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Du får en julekalender det ikke er noe i, ikke luft engang, så når du åpner luke 24 på julaften (denne luka er 2m x 2m) blir du sugd inn i det lufttomme rommet og fanget der for alltid. Jeg vil feire jul på gata i oslo. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 du feirer jul på gata, men blir slått ned og alt du eier blir stjålet jeg vil ha noe utenom det vanlige. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Du får noe utenom det vanlige, du får en kjæreste som er shemale (just google it). Jeg vil ønske alle en gledelig jul! Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 du ønsker alle en gledelig jul. Men det tar 6millioner dager Jeg vil ha en katt i hånden enn en fugl på taket. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Du får en katt i hånden, dessverre blir fuglen på taket sjalu og stikker ut øynene dine. Jeg vil ha gavene mine nå ;p Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 ¨Du får dem, men får ikke pakke dem opp Jeg vil ha Eirikant tilbake. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg er her, dessverre må jeg snart dra. Jag vil ha kjeks fran almadora. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Du får en kjeks fra meg, men den fører til at du får matforgiftning, heldigvis varer den bare 1/2 sekund... Jeg vil at Eirikant skal vite at jeg bare er 12 år. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg finner ut av det å adoptere deg. Jeg vil ha nye sokker til det nye barnet mitt. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Du får nye sokker til de like nye barnet, men barnet vokser fra det på 5 sekunder. Jeg vil at Eirikant ikke kommer til å skade sitt nye barn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå