Almadora Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 hva mente du med En laptop med 1 gb harddisk og 8mb minne. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 hva mente du med En laptop med 1 gb harddisk og 8mb minne. En dritt-dårlig laptop Hvis ikke du har skjønt poenget med denne tråden, les første post. Jeg vil ha en Ipod Touch som virker og ikke blir ødelagt, og som jeg ikke dør av. Du får den, men du blir så distrahert når du hører på musikk på den at du snubler og brekker begge beina dine Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Har fjerna noe off-topic her nå. Greit at vi er i OT-baren, men hold fokus folkens Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ok, ser ut som jeg glemte ønsket mitt. Jeg ønsker meg en ny sofa. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 du får en som er like stor som pentagon. men den ble laget i kina så du får den ikke før om en stund jeg vil ha nudler laget av en sofa-.- Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Du får nudlene, men de smaker sofa Jeg vil ha en lowrider Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Du får en lowrider som er så lav at hjulene ikke går ned i bakken. Jeg vil ha 1.000.000.000.000,- skaffet på lovlig vis, som jeg ikke dør av osv... Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Du får de 1.000.000.000.000,- i monopolpenger. Jeg vil ha snø til jul! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Du snør inne og dør av sult, dessverre... Jeg vil ha mere cider Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Du snør inne og dør av sult, dessverre... Jeg vil ha mere cider Den er forgiftet og du dør i likhet med A-jay Jeg vil ha en brus! Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jepp, du får brus. Men en smarting (vakke meg ) ristet på brusflasken så rommet som du er i oversvømmes av brusskum. Det er ingenting igjen av brusen etterpå. Jeg vil ha mer energi! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jepp, du får brus. Men en smarting (vakke meg ) ristet på brusflasken så rommet som du er i oversvømmes av brusskum. Det er ingenting igjen av brusen etterpå. Jeg vil ha mer energi! Du får mer energi, det var dessverre så mye energi at du dør igjen... Jeg vil ha rommet mitt vasket av A-jay siden han tydeligvis har ristet på colaen! Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Jammen, vakke meg Ok, jeg vasker rommet ditt med glede ved hjelp av det jeg finner i klesskapet ditt. Du har nå ingen rene klær. Jeg vil ha en pen, ung og intelligent kjæreste! Endret 18. desember 2007 av A-Jay Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jammen, vakke meg Ok, jeg vasker rommet ditt med glede ved hjelp av det jeg finner i klesskapet ditt. Du har nå ingen rene klær. Jeg vil ha en pen, ung og intelligent kjæreste! Du får en kjæreste, og HAN er ung, pen og intelligent... Det viste seg at den nye kjæresten din var transseksuell Jeg vil at A-jay vasker klærne mine, eller kjøper meg nye! Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg setter den nye transekjæresten min til å kjøpe nye klær til deg. Så god smak som han har i klær, har du snart et nydelig utvalg av bedårende rosa kjoler Jeg vil ha mitt eget hus! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Du får nytt, men nedbrent hus. Jeg vil ha alkohol Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Du får alkohol, og syntes plutselig A-Jay ble utrolig tilltrekkende. Dere går stille til et hotellrom. Jeg vil også ha alkohol. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Du får nytt, men nedbrent hus. Jeg vil ha alkohol Du får alkohol. bare synd det er i form av den berømmelige metanolspriten... Jeg vil at A-jay kjøper nye klær til meg, og ikke transekjæresten hans... Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 A-Jay kjøper klær til deg. Dessverre var det de trangeste latex-buksene du kunne tenke deg, og resten av klærne lå i søppeldunken med en brukt kondom. Jeg vil at A-Jay skal bli slaven min! Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg blir slaven din, og du blir arrestert på flekken for ulovlig slavehold! (glemt å fornye slavelisensen din mann ) Jeg vil at alle i tråden slutter å mobbe meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå