564215 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Du får kanonen din, men den bryter bare sammen, og ingen vet hvorfor.. Den skulle jo tåle alt, så wtf.. weird Jeg ønsker meg to isbiter som ikke kan smelte eller ta skade på noen som helst måte.. Og det skjer ingen verdens ting med meg.. :!: Edit: Lille leif var her.. Endret 13. desember 2007 av ZeroZ Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Du mister lysten på isbiter og får store depresjoner. Jeg ønsker meg en foodprosessor. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Du får en foodprosessor, en prosessor av matvarer (prosessor, CPU til PC-en). Jeg vil ha en ku, en okse, en sau, en gris og fem kyllinger plassert i en fin liten stall. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Du får alle dyra, men uheldigvis slår kugalskp ut i gården din og stallen må brennes ned med dyra. Jeg ønsker meg.....Et unikt øyeblikk på internett. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Du får et unikt øyeblikk, kjæresten din slår opp med deg via internet, fordi hun/han ikke tør å si det til deg. Jeg ønsker at vi kunne hoppe over vinteren. Endret 14. desember 2007 av Knewt Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Vi hopper over den, men neste år blir det plutselig istid for alltid.. Jeg vil ha middag. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Du får en pølse i brød, som spiser deg istedefor at du spiser den Jeg ønsker at Telehor kan BRENNE I HELVETTE! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Telenor brenner i helvette... Sammen med deg. Jeg vil ha GeForce 8800GTS + 4Gb DDR2 ram. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Du har telenor linje, og tar dessverre fyr du å... Jeg vil ha skikkelig internett :!: Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ja, vi har Telenorlinje On-T: Du får sikkelig internett, i form av en sikkelig treg ISDN-linje. Jeg ønsker meg mer kabelsleevingsett. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ja, vi har Telenorlinje On-T: Du får sikkelig internett, i form av en sikkelig treg ISDN-linje. Jeg ønsker meg mer kabelsleevingsett. ka faen er det? det får du, men det går til hælvette... eg vil få eit bedre skjermkort enn det eg hadde, når eg retunerer kortet på mandag. (som ikkje blir ødelagt eller noke sånt med ein gang) Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ja, vi har Telenorlinje On-T: Du får sikkelig internett, i form av en sikkelig treg ISDN-linje. Jeg ønsker meg mer kabelsleevingsett. ka faen er det? det får du, men det går til hælvette... eg vil få eit bedre skjermkort enn det eg hadde, når eg retunerer kortet på mandag. (som ikkje blir ødelagt eller noke sånt med ein gang) Du ¨får et bedre skjermkort enn det du hadde, men når du starter maskinen eksploderer pcen din in a shitstorm of glory.. Jeg ønsker meg snø til jul Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Du får gul snø (gulfargen er piss...) Jeg vil at pcen min klarer en runde med orthos blend med den overklokken jeg har nå... Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Den klarer en runde, men kolapser senere etter at jeg sender så mye spam at det renner over( fader jeg kommer med mye tørt her) Jeg ønsker meg en bil som er miljøvennlig og serverer iskald cola sammen med hot-steaming Heroes episoder! PS: Bilen er merket Al Gore Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Du får bilen, men den går i maks 30 km/t og må lades opp hver 100 meter. Jeg ønsker meg topp-karakter i alle fag. Lenke til kommentar
jokkeS Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Du får bilen, men den går i maks 30 km/t og må lades opp hver 100 meter. Jeg ønsker meg topp-karakter i alle fag. Du får topp karakterer i alle fag men det var i 8 ende. Jeg vil ha sommer! Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Du får sommer, men må tilbringe den på Nordpolen. Jeg vil ha masse melkesjokolade! Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Du får masse sjokolade, men du kaster opp og dør av ditt eget spy... Jeg vil ha Maarud Sour Cream and Onion potetgull Lenke til kommentar
jokkeS Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Du får Potetgullet ditt, men så dårlig ånde at ingen orker å være sammen med deg på en uke! Jeg vil bli frisk! Lenke til kommentar
Gyngestol Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Du blir frisk, men samtidig blir hele familien din smittet av tuberkulose og dør dagen derpå. Jeg ønsker meg Super Mario Galaxy til jul! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå