thrice Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Stolen til Wheelman ruster i sørpa, men når du er ute å går tråkker du på den, får blodforgiftning og dør. Jeg skulle ønske jeg vant en milliard i lotto. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 du får en milliard yen. jeg vil ha gull Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 du får en milliard yen. jeg vil ha gull Du får Gull lakk på boks Vil ha sjokolade Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Dere hoppa over meg, jeg var før thrice Sjokoladen spiser deg, istedefor at du spiser den. Jeg vil ha en SS Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Dere hoppa over meg, jeg var før thrice Sjokoladen spiser deg, istedefor at du spiser den. Jeg vil ha en SS du får en sugen luftkjøler... JEG vil ha en SS... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg spiser luftkjøleren, og rapper SSen du får. Jeg vil ha... PENGER Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg spiser luftkjøleren, og rapper SSen du får. Jeg vil ha... PENGER du får monopolpenger jeg vil rappe tilbake SSen wheelman stjal fra meg uten at han avslører meg.-.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg buster deg. Jeg vil ha SSen fikset, siden den sannsylingvis ble ødelagt i mine lynraske supermannlokkalike bevegelser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg buster deg. Jeg vil ha SSen fikset, siden den sannsylingvis ble ødelagt i mine lynraske supermannlokkalike bevegelser. Den blir ødelagt for godt, så den må hives på dynga.. (hvordan i h****** skal du klare lynraske supermannlokkalike bevegelser når du sitter i rullestol? ) Jeg vil ha en SS gratis... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 (hvordan i h****** skal du klare lynraske supermannlokkalike bevegelser når du sitter i rullestol? ) Jeg vil ha en SS gratis... (forde jeg er pro vell? ) Jeg spiser den, sulten på sånne også... Jeg vil ha en Cascade! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 (hvordan i h****** skal du klare lynraske supermannlokkalike bevegelser når du sitter i rullestol? ) Jeg vil ha en SS gratis... (forde jeg er pro vell? ) Jeg spiser den, sulten på sånne også... Jeg vil ha en Cascade! du får en cascade, men den lekker gass... dessverre for deg er denne gassen høyst giftig og du dør... Jeg vil ha en cascade som ikke lekker... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Du dør i samma slengen, dessverre. Jeg vil ha repair kit til Cascaden min Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Du dør i samma slengen, dessverre. Jeg vil ha repair kit til Cascaden min Det eksisterer ikke... Jeg vil at noen andre kommer inn med sine ønsker, før denne tråden kan døpes om til: "Pac-Mans og Wheelmans ensformige ønskekrig" Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Adrian kommer han ønsker seg en skikkelig sang og høre på, da laptopen bare har en Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) For sein.. Spis meg. Endret 13. desember 2007 av P1ndy Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Adrian kommer han ønsker seg en skikkelig sang og høre på, da laptopen bare har en Du får TUSEN sanger fra Limewire som alle er på 150 kb og heter "Spielberg prank call!" Jeg ønsker at Pac-Man skal slutte å tro at han dominerer tråden, når det faktisk er Wheelman og jeg som gjør det. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Han slutter veldig fort å tro det, for det kom en ny mester in town; ME!! Jeg ønsker meg en syngende mandarin Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Det får du! MEN, den får prestasjonsangst og vil ikke synge for deg.. Jeg vil bli kvitt sviinga på tunga (etter en glovarm kopp kakao).. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Du kapper av deg tunga, så nå svir det ikke lenger.. Jeg vil ha et orkester med appelsiner, mandariner og bananer! De får ikke prestasjonsangst.. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 De får ikke presatasjonsangst for ingen orker å komme å se på et orkester med frunkt. Jeg vil ha en kanon som skyter isbiter, men som tåler vann/kulde/støv/Lys/jord/frukt/grønt/kjemikaler/ting/tang/elementer/objekter/ og ingenting skjer med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå