Coffey Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ok, skal slutte Du får en god jul, men nyåret blir helt forjævlig med sørpe, horer og crack. Du ender på sinnsykehus med bestemor på fanget Jeg ønsker meg et godt nytt år og! Helst med ei jente inkludert! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Det viser seg at jenta er transexuell og voldtar deg. Du drar til månen, og blir der resten av livet, dessverre... Jeg vil lengere i køen for TG billetter! Endret 10. desember 2007 av WheelMan Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Det viser seg at jenta er transexuell og voldtar deg. Du drar til månen, og blir der resten av livet, dessverre... Jeg vil lengere i køen for TG billetter! På veien framover i køen snubler du, og brekker øret. Du ender bakerst i køen etter et lengre sykehusoppholdelse. Jeg ønsker meg rosa elefanter i hoppetau. Endret 10. desember 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) edit: for sein du får dine rosa elefanter, men de ender opp med å kvele deg med hoppetauene sine. Jeg vil ikke på skolen imorgen T_T Endret 10. desember 2007 av Ickz Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Du slipper og dra på skolen, men du får ugyldig fravær og ender ikke opp med den videregående du har lyst til. Så drar til månen med 4 kilo hasj, og røyker deg selv ihjel, dessverre... Jeg vil lengere fram i TG køen! Endret 10. desember 2007 av WheelMan Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Adrian: blablablablablablablablaMÅNENblablablablablablablablablabla, dessverre. Jeg ønsker meg et videokamera! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Det eksploderer, og tar med seg månen i samme slengen. Hele verden går da i ubalanse, og en stor blå ballong kommer og spiser deg opp bare for pure faen. Jeg vil ha en maskin som gjør at jeg trenger NULL søvn! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Dessverre spiser den deg, og du dør, dessverre, på månen, med en blåballong, dessverre. Jeg vil at du skal slutte å skrive sånne mega-teite ting i denne tråden. Jeg vil, jeg vil, jeg vil, jeg vil!!!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Nå gjør de det aldri, nå fikk de blod på tann. You're doomed. Jeg vil få gi ut bok, uten at jeg trenger å dø eller lide for å få det til. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) @ Gissan: , det er en lek! Du gir ut en bok, men den er så fantastisk at alle vil ha den, men ingen får tak i den på grunn av enorm etterspørsel. Jeg ønsker meg en blå ballong, som ikke blir spist av en rosa elefant eller ender på månen. Eller sprekker/dreper meg for den saks skyld. Endret 10. desember 2007 av WheelMan Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Du får den blå ballongen, men du dør, dessverre. (hallo? det er jo en lek) Jeg vil ikke ha noe. Lenke til kommentar
pompews Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Du får ikke noe men du fikk noe. Jeg skulle ønske det var liv på Jorden Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) *booom*, dessverre... du må føle deg alene Jeg vil ha 0 lekser! Endret 10. desember 2007 av WheelMan Lenke til kommentar
564215 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Til Pompews: Det var liv på Jorden, men alt liv dør.. Du ryker også med, dessverre, mens jeg flyr til månen i en blå ballong.. Til Wheelman: Du får 0 lekser og lærer ingen verdens ting de neste 20 årene.. Og så dør du... Jeg vil ha en kaktus uten pigger,.. Endret 10. desember 2007 av ZeroZ Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Du får en kaktus uten pigger, men med våpen ( ) som dessverre sender deg til underverdenen jeg vil ha 6 heite kvinnelige assistenter som gjør leksene mine.. Lenke til kommentar
jadu Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Du får seks heite kvinnelige assistenter som gjør leksene dine, men de er smurt inn i bæsj. Jeg vil ha en 100 kilos sekk med rottekjøtt. Endret 11. desember 2007 av jadu Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Det får du, men det er så godt at du aldri får nok, og må til sykehus og få pumpa det ut. Jeg vil bli våken.. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Du tar noen piller men finner ut at det er sovepiller og sovner inn til din død Jeg her lyst på Ipod Touch Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Det får du, men fingertuppene dine er så kalde at touch-funksjonen ikke funker.. Jeg vil ha pepperkaker. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Du får pepperkaker laget av bæsj, tiss og promp. Jeg vil ha større spanskkunnskaper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå