P1ndy Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Han kommer og banner deg på livstid! Jeg vil at Lost S3 er gøyere enn den er jeg.. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Det blir gøyere, men du blir blind og får ikke sett det. Jeg vil ha en klase med bananer. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Du får det, men bananene voldtar deg, dessverre... Jeg vil være ferdig med ALT på skolen! Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Du blir full og sier til rektoren din; Hvis jeg kan bli ferdig med alt på skolen, så kan du frese meg i analen. Slik blir det og du får analbetennelse og dør. Jeg vil ikke bli voldtatt. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Du blir ikke voldtatt... idag. Jeg vil ha sjokomelk Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Den dreper deg, dessverre.. jeg vil ha oppgavearket i KRL... Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Den dreper deg, dessverre.. jeg vil ha oppgavearket i KRL... Hvordan kan sjokomelk drepe deg? Du får oppgave arket, men det var feil oppgaver. Jeg vil ha et ønske hvor jeg ikke ender med å bli drept hele tiden... Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Ønsket oppfylt! ingenting skjer. men det er jo twisted wishes så du blir gal å henger deg selv. Jeg vill ha en blå ballong, en med hatt og nese på! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Den spiser deg, dessverre... Jeg vil ha KRL boka i tilleg Endret 9. desember 2007 av WheelMan Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Du får boka men alle siden mangler Jeg ønsker meg en ku som kan fly Lenke til kommentar
564215 Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Du får en ku som kan fly. Men den styrter og lander på deg ...Begge omkommer. Jeg vil en ny datamaskin.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Du får en "ny" IBM fra 1986 (den er ny i den forstand at den er uåpnet og aldri brukt). Jeg vil ha en sokk. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Du får en sokk, men det er hull i den... Jeg vil ha en ny treningsbukse, som ikke er brukt av noen før. Vil ikke ha noe sånt som "..er ny i den forstand at den er fra 1375 og er av metall". Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Du får en ny treningsbukse, men når du er ute og trener med den tryner du og flerrer hele faenskapet, og din mor kjefter på deg for å ha ødelagt den siden hun hadde betalt masse penger for den. Jeg vil ha flere pulearmbånd i gøye farger Lenke til kommentar
564215 Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Du får pulearmbånd, men ved et uhell rives alle de 600 armbåndene i stykker på samme tidspunkt. Dermed blir du dømt til hore på livstid. Jeg vil ikke ha pulearmbånd.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Du får en fuckfriend istede, som spiser deg, dessverre... Jeg vil ha snø til jul! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 DU får snø til jul. I såpass mengde at den begravde huset ditt og du døde av sult siden du ikke kunne kjøpe mer mat. Beklager. Jeg vil ha 2 tusen kr på pulten min imorgen som verken er falske, ødlagte eller utenlandske. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Du får 2 tusen norske kroner i 50øringer, og drukner, dessverre... Jeg vil ha mat til snøbunkeren min Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Du får 2 tusen norske kroner i 50øringer, og drukner, dessverre... Jeg vil ha mat til snøbunkeren min Hvordan kan 4tusen 50-øringer begrave meg ? de skulle også være på pulten, og ikke i trynet mitt:P jaja, det jo twisted wishes:p Du får mat, men du får bare smalahove som er en islansk-rett. Google it. enjoy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 Du får 2 tusen norske kroner i 50øringer, og drukner, dessverre... Jeg vil ha mat til snøbunkeren min Hvordan kan 4tusen 50-øringer begrave meg ? de skulle også være på pulten, og ikke i trynet mitt:P jaja, det jo twisted wishes:p Du får mat, men du får bare smalahove som er en islansk-rett. Google it. enjoy. Du kom ikke med et ønske og derfor blir du henrettet i morgen... OT: smalahove er ikke en islandsk rett, det er er rett som stammer fra vestlandet, og det smaker faktisk fortreffelig (JA, jeg har spist smalahove...) Jeg ønsker meg penger til jul... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå