MadsFN Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 du får 1000kroner i kronestykker, men når du skal på dass setter du deg ned og alle faller ned i dassen. Jeg vill ha ei Julebrus fra 1907! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Tysklæreren blir syk i morgen. H*n blir sinnsyk... Dagen ender opp med at h*n har tatt livet ditt og alle de andre elevene på skolen din.. Jeg vil ha 1000 kroner i kronestykker. Haha denne var jo lett: du får kronene av en som har lånt penger av deg, men av en eller annen grunn føler han for å slippe alle myntene på golvet foran kjente og ukjente mennesker på skolen/jobben/byen/etc. Du kommer på hvorfor han er så sint og begynner å plukke opp alle myntene med litt mindre verdighet i deg. edit: jeg var litt sent ute Endret 6. desember 2007 av gormers Lenke til kommentar
564215 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Du får ei julebrus fra 1907. Men den har fordampet for lenge siden, så du blir nøtt til å drikke det seige bånnklisset(Som selfølgelig smaker dritt). Jeg vil ha toast.. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 du får toast som jeg har laget jeg vil gå på do Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Du går på do, men er på toalette. Jeg vil angrepe I'en Endret 6. desember 2007 av Eirikant Lenke til kommentar
marvol Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Du angriper I'en, men blir banka av både U'en og O'en.. Jeg vil bli ferdig med tyskfremføring og få bra karakter Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ien er en person:p Du får bra karakter, men tysk språket forsvinner like etterpå. jeg vil bli jøde, også muslim, der etter konvertere tilbake til kristendommen og bli allmektig. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Du gjør dette, og blir steinet 14 ganger. Jeg vil sovesovesovesove. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Du får bare sove. jeg vil kunne fly, men ikke gjøre det, bare ha muligheten. Lenke til kommentar
O__o Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Du Får fly men 1 sek etter blir jorda angrepet av Aliens og vi må flytte til månen. Jeg vil ha et hode som ikke er festet til kroppen men Hode kan fly uansett. Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Du Får fly men 1 sek etter blir jorda angrepet av Aliens og vi må flytte til månen. Jeg vil ha et hode som ikke er festet til kroppen men Hode kan fly uansett. Du får et hode som ikke er festet til kroppen og hodet kan fly, men hodet flyr vekk! Edit: denne var litt vrien Jeg vil ha karakter 6 i alle fag Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Du reiser til tyskland å bosetter deg der og går på skole der:) GOOD news! DU FÅR 6 i allefag... synd de bruker motsatt karaktersystem av oss, altså det tilsvarer en 1 i norge:) jeg vil ha vilje til å jobbe nå på eksamen, ikke sitte her på diskusjon. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Du jobber syka bra til eksamen, men får likevel 2. Jeg vil bli dårlig i CS.. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Du ble veldig dårlig i CS at du bare sitter foran PC døgnet rundt og spiller CS for å bli bedre. Jeg vil ha det kun rødt, ikke noe andre farge.. bare KUN rødt.. Endret 7. desember 2007 av kimman Lenke til kommentar
Grasulf Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Du blir skutt av Bond i åpningsscenen. Jeg vil ha en bifil sjiraff Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Du får en bifil sjiraff som voldtar deg til du begynner å grine.. Nå har jeg lyst til å vinne håndballkampen i morgen! Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Du vinner den, men taper resten av sesongen. Jeg vil ha 100 straffa rever og elefantrifle med evig ammo. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Du får alt, din syke mann! Jeg vil... ingenting Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 ...resten av livet. Du dør av kjedsomhet Jeg vil ha noe Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Du får en fiskekjeks Jeg vil også ha noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå