Saiyaman Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Du får assisians cread men maskinen din går i lufta etter 5min Ønsker meg en ny pc Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Det får du, men jeg har pissa i den. Jeg vil kunne dele på 0 Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 du deler på 0 så du ikke får noe jeg vil ha en kald kakao Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Du får en varm kald kakao. Jeg vil ha en okse. Lenke til kommentar
bjartiz Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Ditt ønske er oppfylt, men den er død... Jeg ønsker meg ny pc-skjerm Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Du får min gamle jeg vil ha en mobiltelefon ved siden av mitt fjernsynsapparat. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Du får min gamle Bosch-telefon ved siden av tv'en din. Jeg vil ha en ekte norsk tusenlapp, som ikke er tulla med, rivd i, vannskadet, krøllet sammen, limt fast i noe, og er i min lommebok, som befinner seg i min lomme, som er på busken min, som jeg har på meg. Og jeg er her jeg bor (Hof). Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 tja... det kommer en lommetyv forbi og stjeler buksene (og lommeboken) Jeg ønsker meg gudommelige krefter OT: du deler på 0 så du ikke får noe deler du noe på null får du uendelig... ikke 0 Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Du får gudommelig krefter, men du blir forflyttet til din egen verden, så du står bare å løfter steiner for deg selv... du har ingen å imponere. Jeg vil ha mer kreativitet til oppgaven min:P edit: 2latealligator. Endret 6. desember 2007 av Eirikant Lenke til kommentar
564215 Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 tja... det kommer en lommetyv forbi og stjeler buksene (og lommeboken) Jeg ønsker meg gudommelige krefter Du får guddommelig kreft. Jeg ønsker meg en stein men gule prikker på. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 du får det. men det viste seg å være en stein som gir deg alle slags sykdommer, der av navnet nenietsremmodkyssgalsellairg Jeg vil ha samme stein men uten sykdommer Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Du får også en stein, men denne gir utslett, som du kan se, men ellers ikke føler noe til, så det går ikke under sykdommer. DU blir full av hår, og vorter. Og blir kalt vortemannen junior. jeg vil ha samme steinen, som ikke kan gjøre noe. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Du får den samme steinen, men problemet er at den bare ligger der... Kan ikke gjøre noe. Så du stikker. Jeg vil ha litt søvn. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Du får sove, men sovner dessverre stille inn.. RIP Jeg vil ha skillpadde. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Du får ei skilpadde, men det er eigentleg Satan, og han dreper deg ... Eg vil ha ein fortsetjelse til Assassin's Creed. Edit: Omformulerte litt. Endret 6. desember 2007 av überSviker Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Du får ei skilpadde, men det er eigentleg Satan, og han dreper deg ... Eg vil ha ein fortsetjelse til Assassin's Creed. Edit: Omformulerte litt. Du får det, men spillet er spillmatisering av Assassins Creed filmen som kom ut for ikke så lenge siden, ergo et filmspill. Jeg ønsker at jeg fikk 5er på alle prøvene til jul. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Du får 5er på alle prøvene til jul, dessverre bruker skolen din det tyske karakter systemet:P altså det tilvsarer en norsk 2'er. Jeg vil bli ferdig med oppgaven min Lenke til kommentar
Grasulf Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Du blir ferdig med oppgaven din, men stryker og blir bannlyst fra familien din i skam. Jeg vil ha en intimbarbering Endret 6. desember 2007 av Grasulf Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Du bestemmer deg for å leke mann og ta håret med motorsag... og du ender opp i STOOOORE smerter... Jeg ønsker at tysklæreren er syk imorgen Lenke til kommentar
564215 Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Tysklæreren blir syk i morgen. H*n blir sinnsyk... Dagen ender opp med at h*n har tatt livet ditt og alle de andre elevene på skolen din.. Jeg vil ha 1000 kroner i kronestykker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå