Coffey Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 De gjør det, til og med morra di <3 jeg vil at folk i denne tråden skal være mer originale med svarene sine. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det er umulig jeg vil ha et flyvende teppe Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Du får et flyvende teppe, dessverre når du tester det blir du skytt ned av USa sitt airdefence fordi de tror du var en terrorist. Jeg vil kunne skjønne alt. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Du skjønner alt, og henger deg. Jeg vil bli en fattiglus og fyllik. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Du blir fattig og får lus, men du har ikke råd til alkohol, derfor blir du ikke fyllik. Jeg vil oppnå noe ingen andre har greid før. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Du greide å henge deg, det er da noe ! Jeg vil ganske mye ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Du vil og vil men får ikke til. Jeg vil få ståkarakter på markedsføring i morgen! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Du får ståkarakter, men stryker dessverre i alle andre fag. Jeg vil bli Adolf Hitler. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Du blir Hitler, men blir gal og tar selvmord. Jeg skulle ønske nynorsk ikke fantes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Du blir Hitler, men blir gal og tar selvmord. Jeg skulle ønske nynorsk ikke fantes. Nynorsk forsvinner, men da forsvinner også gamer.no's beste spillanmelder. Jeg vil ha mere kindersjokolade. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Du får så mye kindersjokolade at du spyr. Jeg vil ha kindersjokolade selv Men ikke det oppspydde som Lindquist har. Endret 6. desember 2007 av Lednar Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Du får det men det jeg har spydd opp. jeg vil ha litt svart teip Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Du får svart teip, men du klarer og teipe deg selv fast i veggen... to år senere kommer politiet og finner den råtne og dehydrerte kroppen din Jeg har lyst på dame! Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 du får en mann istede. nemlig min 2 års gamle råtne og dehydrerte kropp. jeg vil ha noen katter i koppen min. (bilder) Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Du får en kopp med bilder av katt i, men de viser deg bare fingern! Jeg vil ha ny barbermaskin! Lenke til kommentar
kimman Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Du får en kopp med bilder av katt i, men de viser deg bare fingern! Jeg vil ha ny barbermaskin! Oppfylt, du får den billigste dritt fra Kina som bare napper skjegget ditt Jeg vil ha melk til frokost Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Acknowledged, men den er så gammel at du blir dårlig i magen og klarer ikke å dra på jobben Jeg har lyst på en ballong! (og den skal være blå, selvsagt) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Den sprekker og derper deg, dessverre... Jeg vil ikke på skolen! Lenke til kommentar
aGal Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Den sprekker og derper deg, dessverre... Jeg vil ikke på skolen! Du drar ikke på skolen, men helt naken til nordpolen... og du fryser ihjel.. Jeg vil at læreren skal gi meg noen kule oppgaver... Lenke til kommentar
kimman Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Du får noen kule oppgaver som gjør at du ikke har tid til noe annet i 1 hel mnd.. Vil spille Assassins Creed nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå