Drunk_Panda Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Du får en stor rosa grilldress, men den kostet så mye at du ikke hadde råd til grillJeg ønsker meg krig og fred og religion og sånn Du ønsker deg krig? haha beste ever, du får fred, men krig og religion blir fjerna Jeg ønsker meg at døgnet varer 48 timer Endret 4. desember 2007 av KVTL Fjernet off topic Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Døgnet blit utvidet men en galning sørger for jordens undergang pga det og verden starter på nytt. Dermed blir det bare 24t igjen Jeg vil ha en stor elefant som tråkker i gatene i Narvik. Bare fordi den følte før det. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Det kommer en elefant, dessverre trokker den på deg. Jeg vil bli ferdig med eksamen. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 du blir ferdig med eksamen, men jeg forstyrrer deg jeg vil at eirikant blir ferdig med eksamen og kommer hit Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg blir ferdig men det er på fredag. Og da får vi helga sammen! Men en marsboer kommer å sprenger Troms. Jeg vil ha en sjokolade det står skrevet Almadora på Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) du får en sjokolade, som står almadora skrevet på, men den er giftig, så du havner på sykehus. jeg vil at dere begge skal slutte å sende ønsker til hverandre og så svare på de.. Endret 5. desember 2007 av KexxY Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Ja, de slutter, men noen andre begynner. Jeg vil at Trine skal leve igjen(eller Tinka). Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 det gjør begge men banker opp hverandre jeg vil ha eirikant Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg begynner å skjønne hva Moonshield mener nå.. Kjenner dere hverandre? Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Er det et ønske? Okey jeg og almadora blir kjent, men du blir skuffet. Jeg vil ha respekt. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 du får respekt. men bare av meg jeg vil ha eirikant igjen og igjen og igjen Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Å det får du. Jeg vil ha ny pc. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 du får det men får ikke tid til den pga meg jeg vil ha kantareller Lenke til kommentar
marvol Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Du får kantareller, men de er så grønne atte fyy ! Jeg vil ha alt.. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 du får alt. inkuldert alle sykdommer jeg vil ha en video Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 du får en video, og det er en video av en snømann som smelter jeg vil ha en snømann Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Du får en snømann, men han voldtar deg. Jeg vil ha noe å gjøre. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Du får noe å gjøre, men det er kjedelig. Jeg vil ha en mørk sko med sløyfer. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 du får det men jeg stjeler den jeg vil ha alle i denne tråden med på at motangrep mot katteleskedrikk Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Alle blir med, men det blir et framangrep isteden(dunnohvadeter) Jeg vil at imorra går allesammen nakene over hele verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå