Almadora Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 det får du men så må jeg gå å hente noe drikke...' jeg vil ha eirikant med meg hjem Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det får du, men jeg har vondt i beinet. Jeg vil danse ballade med Almadora i ett bryllup fra SaudiArabia. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det får du , men folk ble så fuckings leide av at du ønsket deg et eller annet almadora at du ble tatt til fange unde bryluppet og torurert til du døde Jeg ønsker meg en i-phone som fungerer akkurat som den skal ! Lenke til kommentar
Aces Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Det får du, og dere synes det var så fint der at dere flytter dit. Jeg vil ha et ønske UTEN Eirikant eller almodora:P Edit ops noen kom før meg ser det ut som^^ Og du skal få i-phonen din, men jeg "lånte" den litt;) Jeg vil ha en sjokkis Endret 4. desember 2007 av Aces Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Det får du men du skrev navnet mitt feil så jeg vil bli med eirikant på julleballet på torsdag Endret 4. desember 2007 av Almadora Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 det får du, men dere begge brekker beinet. jeg vil ha almoadora ut av tråden.. ^^ Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Det får du, men han savner meg og kommer tilbake. Jeg vil ikke ha eksamen i morra.. edit: FOrsein:p Endret 4. desember 2007 av Eirikant Lenke til kommentar
Aces Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Det får du men du skrev navnet mitt feil så jeg vil bli med eirikant på julleballet på torsdag Sorry *bøyer meg i støvet* Endret 4. desember 2007 av Aces Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 du får ikke eksamen i morgen. du skulker og rømmer med meg til florida jeg vil rømme til florida med eirikant Lenke til kommentar
Aces Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Dere rømmer begge to og vi andre blir lykkelige mens dere blir spist av en alligator Jeg vil ha en moderateor til å stenge dere begge ute av tråden Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 de stenger oss ute men får dårlig samvittighet siden jeg og eirikant er så lykkelige sammen jeg vil at eirikant kommer tilbake til tråden Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Å jeg er tilbake. Og jeg spiser pizza:p Jeg vil gifte meg med almadora. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 vi blir gift men simen1 og aalton og ueland og dotten holder oss borte fra hverandre jeg vil gifte meg med eirikant uten at noen kan stoppe oss Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 vi gifter oss! Hvordan kan det bli ødelagt av twistedwish? IT CANT! TRUE LOVE IS UNBREAKABLE:) Jeg vil flytte til mexico med almadora. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 vi flytter sammen men jeg må uheldigvis legge meg nå. ønsker at eirikant får en hyggelig natt Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg får en hyggelignatt! Men jeg gruer meg til eksamen i morra og sover som et helvette. Jeg ønsker almadora en hyggelignatt. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) *Off topic fjernet* Almadora får en hyggelig natt, men en forjævlig morra. Jeg ønsker meg en stor, rosa grilldress. Endret 4. desember 2007 av KVTL Lenke til kommentar
Aces Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Almadora får en hyggelig natt, men en forjævlig morra. Jeg ønsker meg en stor, rosa grilldress. Du får en stor rosa grilldress, men den kostet så mye at du ikke hadde råd til grill Jeg ønsker meg krig og fred og religion og sånn Endret 4. desember 2007 av KVTL Off topic fjernet Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Off topic i tråden er gjernet. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden. MVH KVTL Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Du får krig fred og sånn Men det motsatte i huset ditt. Jeg vil ha aces siden almadora sover:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå